וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס גלעדי הצטרף כיועץ לדירקטוריון חברת LetMeKnow מקבוצת פורמולה

TheMarker.com שירות

6.8.2001 / 11:27

המינוי נועד לסייע לחברה להחדיר את מוצריה לשוק הספורט הבינלאומי

חברת הסטארט אפ LetMeKnow מקבוצת פורמולה , הודיעה היום על הצטרפותו של אלכס גלעדי כיועץ לדירקטוריון החברה. מהחברה נמסר כי הצטרפותו של גלעדי, חבר הוועד האולימפי הבינ"ל וסגן נשיא לספורט ברשת הטלוויזיה NBC, תסייע לה בחדירה לשוק הספורט הבינ"ל, בתחום העברת מידע אישי בזמן אמת על פי פרופיל לקוח לטלפונים סלולריים.

"בחרנו להתמקד בתחום הספורט, מאחר שבתחום זה יתרונות המערכת שלנו באים לידי ביטוי באופן האופטימלי ביותר", אומר עופר שלו, מנכ"ל LetMeKnow. "אוהדים מקבלים בזמן אמת כל אירוע הנוגע לקבוצתם לכל מקום בעולם שבו הם נמצאים ישירות למכשיר הטלפון הנייד. השילוב בין התכנים של עולם הספורט ליתרונות הנגישות והמיידיות של טלפון נייד הוא בעל פוטנציאל עסקי רב".

בתחום הספורט צברה LetMeKnow ניסיון המבוסס על שיתוף הפעולה עם ערוץ הספורט בכבלים בישראל (ערוץ 5), במסגרתו יכולים כ-25,000 מצופי הערוץ לקבל מידע מהמגרש בזמן אמיתי כגון תוצאות מחצית/סופיות, כרטיס צהוב/אדום וכן מידע שוטף על הקבוצה: רכישות/החלפות של שחקנים, החלפת מאמן וכדומה. כל אלה על פי הגדרת תחומי העניין של הלקוח.

LetMeKnow נוסדה בשנת 1998 והיא מתמחה בהעברת מידע אישי על פי הגדרת לקוח והפצתו באמצעות ערוצי תקשורת שונים כגון טלפון נייד, פקס, דואר אלקטרוני ומכשירי זימונית, בזמן אמת. הטכנולוגיה של LetMeKnow מאפשרת לחברות וספקי מידע מתחומים שונים לספק ללקוחותיהם שירותי מידע מפולח לפי הגדרה אישית הניתנת לשינוי בכל עת.

בגיוס ההון הראשון של החברה גייסה LetMeKnow כ-3.5 מיליון דולר לפי שווי חברה של כ-11 מיליון דולר אחרי הכסף. בין המשקיעים שהשתתפו בגיוס - קבוצת פורמולה ונצ'רס, אריה ונצ'רס ומשקיעים נוספים. החברה משווקת את הטכנולוגיה שלה בישראל והחלה בשיווק באירופה והמזרח הרחוק.

על לקוחות חברת LetMeKnow בישראל נמנים ארגונים וחברות מתחום הבנקאות, הפיננסים, התיירות, התקשורת, מועדוני לקוחות וספורט, כגון: חברת יפעת למידע תקשורתי, חברת סאן ריידר, חברת Manpower, גלובס, השלוחה המקומית של בנק ההשקעות אופנהיימר, אוניברסיטת מנצ'סטר, ערוץ הספורט ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully