וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"לים המשותפים בחברת טאואר ייהנו מתוכנית אופציות חדשה: כל אחד יקבל 100 אלף מניות במחיר מימוש של 11.8 דולר

גיא ימין

6.8.2001 / 22:40

דירקטוריון החברה ממתין לאישור האסיפה הכללית לתוכנית אופציות, בה יקבלו חבריו אופציות במחיר מימוש של כ-9 דולרים

לפני כשבוע פירסמה טאואר את תוצאותיה לרבעון השני, שהצביעו על המשך מגמת ההאטה במכירות והעמקת ההפסדים של החברה. בהנהלת טאואר ציינו אז כי שוק השבבים מצוי בשפל מחזורי - עובדה העשויה להוביל לכך שהחברה לא תגיע לרווחיות בעשרת הרבעונים הקרובים.

מוטיבציה מסוימת לגבי המשך הדרך עשויה למצוא הנהלת החברה בתוכנית האופציות המעודכנת שאישר דירקטוריון החברה, ואשר צריכה לעבור את אישורה של האסיפה הכללית. תוכנית זו, כפי שמתפרסם בטופס ה-K-6 הנלווה לדו"חות הרבעוניים, התקבלה במאי 2001, ולפיה כל אחד מהמנכ"לים המשותפים של החברה, יואב ניסן-כהן ורפי לוין, יקבל אופציות לרכישת 100 אלף ממניות החברה במחיר מימוש של 11.8 דולר.

מחיר זה משקף את המחיר בו נסחרה טאואר בזמן אישור הדירקטוריון, דהיינו, במאי 2001. כיום, לאחר כשלושה חודשים, ובעקבות עלייה נאה שרשמה המניה בשבוע החולף, נסחרות מניות טאואר במחיר של 10.9 דולר - גבוה אומנם ממחיר שפל של כ-8 דולרים שרשמה באפריל, אך נמוך באופן משמעותי ממחיר של כ-40 דולר שרשמה רק שנה לפני כן.

אופציות אלו ניתנות למימוש למשך תקופה של 10 שנים, ותקופת ההבשלה (Vesting) היא בת 4 שנים. ככל הנראה, וכפי שמקובל בשוק, יוקנו למנכ"לים המשותפים מספר נקודות הבשלה, בהן תתאפשר המרת האופציות למניות רגילות במחיר המימוש.

במקביל, אישרו בחודש החולף ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה תוכנית אופציות נוספת לרכישת 400 אלף מניות החברה. תוכנית זו מיועדת ל-10 חברי הדירקטוריון, שייהנו ממחיר מימוש של 8.9 דולרים - לא רחוק מהשפל האחרון שרשמה המניה. גם בתוכנית זו תקופת ההבשלה היא ל-4 שנים, עם נקודות המרה שונות, אך תוקפה הוא קצר יותר - 5 שנים בלבד. נציין כי תוכנית זו, שהתקבלה על ידי הדירקטוריון, לטובת הדירקטוריון, עדיין לא קיבלה את אישורה של האסיפה הכללית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully