וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר נוסף בדרך? ערוץ הטלוויזיה הממלכתי של דנמרק שידר קטע סרטון המציג את הנביא מוחמד כשתיין וטרוריסט

Nfc

7.10.2006 / 18:43

הסרטון צולם על-ידי חבר בקבוצת האמנים "להגן על דנמרק"



ערוץ הטלוויזיה הממלכתי של דנמרק TV2 שידר קטעים מסרטון וידאו, שהוכן בידי חברים במפלגת העם הדנית, אשר מציג את הנביא מוחמד כגמל שותה בירה וטרוריסט שתיין התוקף את קופנהגן. בסרטון הוידיאו, שצולם בחודש אוגוסט השנה, נראים חברים בארגון הנוער של מפלגת העם הדנית שמים ללעג את הנביא מוחמד, כשהם משחקים את הנביא מוחמד חבוש מצנפת ולובשים חגורת נפץ. אחרים נראים בסרטון צוחקים למראה זה. ערוץ TV2 שידר שניות ספורות בלבד מהסרטון.



ניתן לראות בקטע קצר זה את "הנביא מוחמד" מהגב ובציורים, שציירו הצעירים במסגרת תחרות שערכו, ועניינה: מי יכול צייר את הנביא מוחמד בצורה המשפילה ביותר והמעוררת צחוק יותר מכול. אחד השירים שנוגנו ברקע היה: "לגמל מוחמד היו ארבעה בקבוקי בירה". סרטון הוידיאו צולם על-ידי חבר באגף הנוער של המפלגה, מרטין רוזנגארד-קנודסן, שהוא גם חבר של קבוצת האומנים: "להגן על דנמרק".



פרסום קריקטורות דניות בספטמבר 2005 בעיתון יולדן פוסטן עורר מחאה ברחבי העולם האיסלאמי, שהביאה לחרם על מוצרים דניים ולמעשי אלימות קשים, שכוונו נגד אזרחים מערביים ושגרירויות של מדינות אירופאיות. לאחרונה, עורר סערה דומה גם האפיפיור לאחר שתקף את תפיסת הג'יהאד של הנביא מוחמד. פעילים איסלאמיים קראו להגיב על דברי האפיפיור בכיבוש רומא והחלת שלטון איסלאמי באירופה.



הידיעה המקורית פורסמה באתר Nfc


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully