וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלכלן הראשי של מורגן סטנלי באסיה נאלץ להתפטר לאחר שנחשף כי כינה את סינגפור כישלון כלכלי

סוכנויות הידיעות

8.10.2006 / 10:06

אנדי סיה העלה טענות בלתי מבוססות בנוגע לשימוש בשירותים פיננסיים של סינגפור למטרות מושחתות באי-מייל פנימי בבנק; מורגן סטנלי אישר את תוכן הודעת המייל, אולם אמר כי לא ירחיב לגבי הסיבות לעזיבת עובדים



אנדי סיה, הכלכלן הראשי של מורגן סטנלי, התפטר בשבוע שעבר מתפקידו, בעקבות חשיפתה של הודעת אי-מייל, שבה תיאר את סינגפור ככשלון כלכלי. סיה, כלכלן יליד שנחאי שעבד במורגן סטנלי במשך תשע שנים, שלח את ההודעה לעמיתיו, לאחר שהשתתף בפגישה השנתית של קרן המטבע הבינ"ל והבנק העולמי בחודש שעבר בסינגפור.



בהודעתו תמה סיה מדוע נבחרה סינגפור בתור המארחת של הוועידה, ואמר כי נציגי המשלחות "התחרו אלו באלו על הילולה של סינגפור כסיפור ההצלחה של הגלובליזציה". סיה העלה טענות בלתי מבוססות בנוגע לשימוש שעושים פקידי ממשל מושחתים ואנשי עסקים באינדונזיה בשירותים הפיננסיים שמציעה סינגפור.



פקידי יחסי ציבור ממשרדי הרשות המוניטרית של סינגפור ומשרד המידע הממשלתי סירבו להגיב לתוכן הודעתו של סיה, אשר אמר כי לא החליט עדיין מה יהיה מהלך הקרירה הבא שלו. "איני יכול להגיב על שום דבר", אמר סיה. "אני בגואנגזו, ואני עושה לי פסק זמן על ראש הר. זה מקום יפה".



מורגן סטנלי אישר את תוכן הודעת המייל, אולם אמר כי לא ירחיב לגבי הסיבות לעזיבת עובדים. "זהו אי-מייל פנימי המבוסס על הנחות אישיות ומכוון לעורר ויכוח פנימי בקרב קבוצה קטנה של נמענים", אמרה צ'אונג פו-לינג, דוברת מורגן סטנלי בהונג קונג, בהודעה מטעם בנק ההשקעות. "האי-מייל מבטא את עמדותיו של אדם יחיד, ולא מייצג את דעותיה של החברה".



"מורגן סטנלי היה תומך נלהב של סינגפור, והוא בעל כבוד רב להישגיה", אמרה צ'אונג.



מורגן סטנלי טיפל בעסקות מיזוג בשווי 1.5 מיליארד דולר בסינגפור השנה, לפי נתוני בלומברג. הוא ייעץ לטמסק הולדינגס, חברת ההשקעות של ממשלת סינגפור, ברכישת נתח של 9.9% מטאטא טלסרוויסס ההודית במארס השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully