וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוקו תפיץ בלעדית שמנים מתוצרת Pennzoil בישראל וברשות הפלשתינאית

שרון שפורר

8.10.2006 / 13:00

תפיץ את השמנים ואת תוספי השמנים מתוצרת חברת Pennzoil, המצויה בשליטת ענקית האנרגיה shell



חברת , הנמצאת בשליטתו של סר ברנרד שרייר, חתמה על הסכם הפצה עם ענקית האנרגיה העולמית חברת Shell. על פי ההסכם, תפיץ זוקו באופן בלעדי את השמנים ואת תוספי השמנים מתוצרת חברת Pennzoil, המצויה בשליטתה של חברת Shell, בשטחי ישראל והרשות הפלשתינאית.



במקביל לכך, הודיעה זוקו היום כי היא צפויה לרשום הכנסה חד פעמית של כ-4 מיליון שקל (כ-900 אלף דולר) לפני מס, כתוצאה מהפסקתו של הסכם ההפצה עם חברת Pennzoil, עימה היתה קשורה זוקו בעבר, ושכאמור כיום נמצאת בבעלותה של חברת Shell. ההכנסה החד פעמית הינה מהותית עבור זוקו, שכן מרביתה תבוא לידי ביטוי בשורת הרווח הנקי של החברה. את המחצית הראשונה של השנה חתמה זוקו עם רווח נקי של כ-6 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-4.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ועם הכנסות של 253 מיליון שקל.



יוסי סמירה, מנכ"ל זוקו, אמר היום: "אנו מקווים כי הסכם זה יביא בעקבותיו שיתופי פעולה חדשים נוספים עם Shell".



זוקו שילובים עוסקת ב-4 תחומי פעילות מרכזיים. התחום העיקרי הוא יבוא ושיווק ציוד מכני הנדסי למגזר התשתיות. בתחום זה, בין היתר, מייצגת החברה בישראל את ענקית הציוד הכבד, קטרפילר האמריקנית. התחומים האחרים הם: חלפים ושירות לציוד מכני הנדסי, ציוד וחלפים למגזר התעשייה (גנרטורים, צנרת, מערכות הידראוליות וכו') וציוד וחלפים לענף התחבורה (שירות לרכבים כבדים, ייצוג סוכנויות בינלאומיות בישראל, מסננים, חלפי מנוע וכו'). לאחרונה העמיקה החברה את פעילותה בתחום הגנרטורים, לרבות גנרטורים מבוססי גז, וזאת בעקבות המעבר של חלק מהמשק הישראלי לפעילות מבוססת גז טבעי.



מניות זוקו שילובים עלו ב-2005 ב-28% והמשיכו לטפס גם מתחילת השנה עם עלייה של 18.5%. שווי השוק של החברה כיום עומד על כ-120 מיליון שקל אבל המניה סובלת ממחזורי מסחר דלים במיוחד המסתכמים בכ-50 אלף שקל בממוצע ליום מסחר - מה שעשוי להביא לתנודתיות בנייר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully