וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית של ממשלת בריטניה: "להפוך את בריטניה למובילה עולמית בתחום ההימורים באינטרנט"

סוכנויות הידיעות

8.10.2006 / 15:07

תפעל לפתות חברות במגזר להעתיק את המטה שלהן לבריטניה, לפי מסמכים פנימיים, דיווח "סאנדיי טיימס"



שרים בממשלת בריטניה גיבשו תוכנית להפוך את בריטניה ל"מובילה העולמית" בתחום ההימורים באינטרנט. כך עולה ממסמכים ממשלתיים פנימיים, דיווח העיתון "סאנדיי טיימס". במסגרת התוכנית מתכננת הממשלה לקדם חקיקה חדשה אשר תבטל את האיסור הקיים על פעילות של הימורים מקוונים בבריטניה החל מהשנה הבאה.



כוונת ממשלת בריטניה להפוך את המדינה למובילה העולמית במגזר ההימורים המקוונים עולה מתדריך מודפס שהוכן לקראת ועידה בינ"ל בנושא של רגולציה על הימורים. "מדיניות הממשלה כולה, ובכלל זה משרד האוצר הבריטי, היא להפוך את בריטניה למובילה העולמית בתחום ההימורים המקוונים, כדי לאפשר לאזרחינו להמר בסביבה בטוחה ותחת פיקוח", נאמר במסמך.



עמדתה של ממשלת בריטניה, כפי שהיא עולה מהמסמכים, עומדת בניגוד מוחלט למדיניות של ארה"ב. הקונגרס האמריקאי אישר בסוף שבוע שעבר חוק חדש האוסר על בנקים אמריקאיים וחברות אשראי להעביר תשלומים בעבור הימורים באינטרנט.



עוד עולה מהמסמכים כי החקיקה המתוכננת בבריטניה באה בעקבות לובי שהפעילו חברות הימורים מקוונים על משרד התרבות, התקשורת והספורט של בריטניה, אשר הפעיל מצדו לחץ על משרד האוצר הבריטי להציע הקלות מס לחברות במגזר, בניסיון לפתות אותן לעבור ממקלטי מס כמו גיברלטר, קוסטה ריקה ואנטיגואה, אל בריטניה. "נדרשת בהירות בתחום המיסוי על המגזר, שכן מדובר בגורם מכריע בעיצוב ההשקעות וההחלטות על מיקום מטות של חברות", נכתב בתדריך פנימי.



במהלך השנתיים החולפות קיימו בכירים במשרד התרבות, התקשורת והספורט, לא פחות מ-26 פגישות עם בכירים במגזר ההימורים המקוונים. כך למשל, ריצ'רד קייבורן, השר הממונה על ההימורים בבריטניה, ביקר בחודש יולי בגיברלטר, שם ממוקמים המטות של פארטיגיימינג (סימול PRTY.L), מפעילת אתר הפוקר הגדול בעולם, וחברת 888 (סימול 888.L), קבוצת ההימורים המקוונים השנייה בגודלה בעולם, הנמצאת בשליטת שני זוגות האחים הישראלים אבי ואהרון שקד ושי ורון בן-יצחק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully