וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מיזוג עם בזקכל: בזק בינלאומי תשכור 3,000 מ"ר נוספים ותגדיל הוצאות השכירות במיליוני שקלים

ערן גבאי

8.10.2006 / 15:40

כך נודע ל-TheMarker; הבניין החדש בפתח תקווה יושלם במהלך 2007



אישור המיזוג שבין בזק בינלאומי ובזקכל, שניתן על ידי הממונה על הגבלים העסקיים רק בסוף השבוע האחרון, כבר מתקדם. ל-TheMarker נודע כי בזק בינלאומי החליטה לשכור כ-3,000 מ"ר נוספים בבניין סמוך למרכז החברה בקריית אריה בפתח תקווה ותמקם בו את פעילויות בזקכל ובזק זהב. בבזק בינלאומי סירבו להגיב לידיעה.



הבניין נמצא בבנייה והוא יושלם במהלך 2007, אז יתבצע גם המעבר של אנשי בזקכל ופעילותה. השכירות החדשה תגדיל את ההוצאה על שכירות של בזק בינלאומי בכ-35%, כשהחברה תחזיק בשטח של כ-9,000 מ"ר ותשלם הוצאה של כמיליון דולר בשנה.



גורמים המקורבים לעסקה מגלים כי בבזק בינלאומי לא שוללים את האפשרות להגדיל עוד יותר את שטח הבניין החדש, ולהעביר אליו בעתיד גם את כל פעילות בזק בינלאומי. אותם גורמים מספרים כי בבזק בינלאומי בוחנים תוכנית לפיה כל פעילויות החברה, המפוזרות כיום על פני שלושה בניינים, ימוקמו במרכז אחד. אם הערכות אלה יתאמתו הרי שהנפגע הישיר מכך יהיה אליעזר פישמן, כשבזק בינלאומי כיום שוכרת את שטח המשרדים שלה בפתח תקווה מחברת מבני תעשייה, בחוזה ארוך טווח שנאמד על פי הערכות במיליוני דולרים על פני תקופה רב שנתית.



המיזוג בין בזק בינלאומי ובזקכל עשוי להתבצע כעת במהירות ולהיות מושלם בתוך כמה חודשים, לאחר שכל פעילויות החברות יאוחדו והחברות ייאלצו לפטר כמה עשרות עובדים. בזקכל שולטת ללא עוררין בשוק פתרונות התקשורת לעסקים, עם נתח שוק של כ-50%, ובזק בינלאומי שולטת ללא עוררין בשוק האינטרנט המהיר בישראל, עם יותר מ-400 אלף מנויים, פי שניים ממתחרותיה. המיזוג בזק בינלאומי-בזקכל ייצור חברה שתחזיק בנתח עיקרי של השוק העסקי, המוערך בכ-65%. בזקכל מונה כ-400 עובדים, ולבזק בינלאומי יותר מ-1,000 עובדים. לחברה הממוזגת יהיה מחזור של יותר מ-1.25 מיליארד שקל, והיא תהווה אחת משלושה שחקנים בסדר גודל דומה שיתחרו בשוק השיחות הבינלאומיות והאינטרנט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully