וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציב המס לשעבר מכר מרכז מסחרי ב-12 מיליון דולר

ענת ג'ורג'י

9.10.2006 / 7:17

יאיר רבינוביץ' ושותפו מכרו מרכז מסחרי ברמת אביב למשקיעים; רכשו המרכז ב-6.6 מ' ד'



מאת ענת ג’ורג’י ורותם שטרקמן



איש העסקים הישראלי יגאל אהובי וקבוצת משקיעים רכשו באחרונה מידי נציב מס הכנסה לשעבר יאיר רבינוביץ' ושותפו הרצל שקלים מרכז מסחרי ברמת אביב - תמורת 12 מיליון דולר. רבינוביץ' ושקלים רכשו את המרכז ב-99' תמורת 6.6 מיליון דולר. במרכז, הממוקם בצומת הרחובות אחימאיר ובן יוסף, פועלות בין השאר הרשתות שופרסל וסופר-פארם. ככל הידוע, אהובי לא מתכוון לנצל את זכויות הבנייה הקיימות במקום, אלא להמשיך ולתפעל את המרכז כפי שהוא.



אהובי, הנחשב לאחד ממשקיעי הנדל"ן הגדולים בלונדון, החל רק בשנה האחרונה להשקיע בישראל. לפני כשבועיים רכש עם שותפים את בית החולים הפרטי מדיקל סנטר בהרצליה תמורת 40 מיליון דולר. העסקה כוללת את הבניין ואת הפעילות של החברה. באחרונה התמודד אהובי גם על "הבור" בשדרות רוטשילד, שנמכר בסופו של דבר לארקדי גאידמק, והוזכר כשותף אפשרי בפרויקט השוק הסיטונאי בתל אביב.



לפי ההערכות מחזיק אהובי, עם שותפים, באימפריית נדל"ן בהיקף של 3 מיליארד ליש"ט. חלק הארי של הנדל"ן בתיק ההשקעות שלו הוא בבריטניה. ואולם עקב עליית המחירים בשוק הנדל"ן הבריטי, התמקד אהובי בשנה האחרונה במדינות אחרות במערב אירופה - בהן שווייץ, גרמניה ושוודיה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully