וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניברסל חתמה על הסכם הפצה עם YouTube

הדר תדמור

9.10.2006 / 16:20

זהו שינוי גישה בשביל יוניברסל, שבעבר תיארה את YouTube ואת MySpace שבבעלות ניוז קורפ כ"מפרי זכויות יוצרים"

יוניברסל מיוזיק גרופ, בבעלותה של חברת וויוונדי הצרפתית, חתמה על הסכם הפצה עם YouTube, האתר לשיתוף סרטוני וידיאו. בכך מסיימת יוניברסל ויכוח ציבורי לגבי זכויות היוצרים של אמניה באתר.

יוניברסל תציע לגולשים באתר YouTube גישה לאלפי קליפים מהארכיון של יוניברסל ותאפשר לגולשים לשלב שירים של האמנים החתומים ביוניברסל בסרטוניהם השונים. העסקה אמורה להגדיל את הכנסות שני הצדדים באמצעות פרסום שייכלל בסרטונים שיוצגו באתר, ובאמצעות מערכת שתדווח על תמלוגים.

זהו שינוי גישה בשביל יוניברסל, שבעבר תיארה את YouTube ואת אתר הרשתות החברתיות MySpace שבבעלות ניוז קורפ כ"מפרים זכויות יוצרים". יוניברסל טענה בעבר כי האתרים חייבים לתעשיית המוסיקה עשרות מיליוני דולרים, ועוררה הערכות כי החברה ואולי חברות מוסיקה נוספות יגישו תביעה נגדם.

עסקת ההפצה היא השנייה מסוגה: בספטמבר חתמה וורנר מיוזיק גרופ, שבשליטת אדגר ברונפמן הבן, על עסקת הפצה שכזו עם YouTube. על פי ההסכם בין שתי החברות, וידיאוקליפים של אמני החברה וכן ראיונות ותוכניות נוספות של החברה יופצו באתר. לדברי שתי החברות, משתמשי האתר יוכלו גם לצרף מוסיקה של חברת וורנר לקבצי הווידיאו שהם יוצרים ומעלים לרשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully