וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוניגמן תפתח בדצמבר חנות ראשונה של בגדי ילדים בארה"ב עם שותף אמריקאי

גלי ברגר

9.10.2006 / 16:25

כך אמר ל-TheMarker יעקב הוניגמן; הרשת פותחת החודש 9 סניפים חדשים ברחבי הארץ בהשקעה של 5 מ' ש'



"אני מקווה שבדצמבר נפתח חנות ראשונה של הוניגמן קידס בארה"ב ושב-2007 נתחיל לפעול בחו"ל" - כך אמר ל-TheMarker יעקב הוניגמן, המחזיק בבעלות רשת האופנה הוניגמן עם אחיו מיכה. "כרגע, העסקה עדיין לא סגורה לחלוטין. מדינות היעד שלנו הן ארה"ב ומזרח אירופה. אנחנו בודקים גם אופציה לצרפת". המותגים שמיועדים לחו"ל הם הוניגמן קידס ו-TNT - רשת האופנה לצעירים.



יעקב הוניגמן אמר לא פעם, כי בכוונת הרשת לצאת לחו"ל, אך נראה כי השנה העניינים נכנסו להילוך גבוה: "מיניתי בתחילת השנה את בתי אולי הוניגמן לתפקיד אחראית על פיתוח יציאת הרשת לחו"ל".



במקביל, ממשיכה הוניגמן את התפתחותה בישראל: הרשת פותחת בימים אלו תשעה סניפים חדשים ברחבי הארץ בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקלים, שצפויים להביא לעלייה של 15% במכירות החברה. "לראשונה, ניכנס לדימונה עם חנויות TNT והוניגמן קידס. בקניון איילון ובקניון לב העיר בנצרת יושלם תהליך פיצול הקונספט לחנויות הנשים והקידס הנפרדות, ואילו בקניון רוטשילד בראשון לציון, שעבר שיפוץ פתחנו חנות חדשה של TNT ושינינו את חנות הקונספט של הוניגמן לנשים, שלפיו ישודרגו שאר החנויות".



בנוסף, פותחת הרשת חנות עודפים רחבה המשתרעת על שטח של 300 מ"ר הכוללת את המותגים TNT, הוניגמן והוניגמן קידס במרכז העודפים "חונים קונים" בראשון לציון וסניף של TNT בסיטי סנטר באשדוד.



הוניגמן צופה כי את 2006 תסיים הרשת בצמיחה במכירות, וכי חול המועד סוכות שנמשך השנה שבוע שלם (החג נופל בסופי שבוע) יתרום לחברה. "בששת הימים שלפני ראש השנה ראינו עלייה של 20% במכירות לעומת התקופה שלפני ראש השנה שעבר".



רשת הוניגמן מונה 50 חנויות נשים, 56 סניפים של TNT ו-53 סניפים של הוניגמן קידס. הרשת מעסיקה ברחבי הארץ 1,300 עובדים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully