וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: עליות בהובלת חברות הנפט; טוקיו עלתה ב-0.3%; הונג קונג עלתה ב-0.9%

הדר תדמור

10.10.2006 / 9:51

LG פיליפס LCD ירדה ב-1.9% בעקבות הדיווחים על שיתוף פעולה עתידי בינה ובין טושיבה היפאנית



בורסות אסיה חזרו היום לעליות, לאחר הירידות אתמול בעקבות הדיווחים על הניסוי הגרעיני בצפון קוריאה, והחששות מפני סנקציות של הקהילה הבינלאומית על צפון קוריאה. בורסת טוקיו נסגרה בעלייה של 0.3%, הונג קונג עלתה ב-0.9% וסיאול עלתה ב-0.7%.



מחירי הנפט נעים סביב 60 דולר לחבית, לאחר שעלו אתמול בעקבות הידיעות כי 6 מדינות של ארגון אופ"ק הסכימו לקצץ במכסות התפוקה ב-3.4%. מחירי החוזים למסירה בחודש נובמבר עולים ב-46 סנט ונסחרים ברמה של 60.42 סנט במסחר שלאחר הסגירה בבורסת הסחורות של ניו יורק.



מניות מגזר הנפט באסיה רשמו עלייה: מניית פטרו צ'יינה עלתה ב-0.4%. אינפקס הולדינגס, יצרנית הנפט הגדולה ביפאן, רשמה עלייה של 1.4%.



עליות נרשמו גם בקרב מניות מגזר התעופה. מניית חברת התעופה קתאי אייר עלתה ב-2.3%. מניית קואנטס, חברת התעופה האוסטרלית, עלתה ב-3.3%.



טושיבה, יצרנית השבבים הגדולה בעולם, תשקיע 5.5 מיליארד ין (46 מיליון דולר) במפעל למסכים דקים של חברת LG פיליפס LCD בפולין. במסגרת העסקה תרכוש טושיבה 19.9% ממניות המפעל החדש בפולין. בנוסף, תרכוש טושיבה מסכים מ-LG. בעקבות הדיווחים על שיתוף פעולה עתידי בין היצרניות, ירדה מניית LG פיליפס LCD ב-1.9%. מניית טושיבה ירדה ב-1.4%.



מניית סמסונג אלקטרוניקס ירדה ב-0.3%. מניית קאנון, יצרנית המצלמות הדיגיטליות השנייה בגודלה בעולם, עלתה ב-1.4%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully