וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בפובליסיס העולמית ערקו והקימו חברה מתחרה

11.10.2006 / 8:29

הכוכבים שסייעו לפובליסיס לזכות בחוזה ענק עם אורנג' עזבו למיזם של המתחרה ונסן בולורה

שלושה בכירים מפובליסיס גרופ, חברת הפרסום הצרפתית, כולל צמד ששיחק תפקיד קריטי במיתוגה מחדש של אורנג' כחטיבה של פראנס טלקום, עזבו את החברה והקימו סוכנות פרסום הנתמכת על ידי המתחרה של פובליסיס, ונסן בולורה.

בולורה - שמייצב את עצמו כיריבו של מוריס לוי, יו"ר פובליסיס, על ידי השקעה בחברות הפרסום האוואס ואגיס, יחזיק ב-30% מהמיזם החדש. בראש הסוכנות יעמוד כריסטוף לאמבר, שהיה ראש רשת פובליסיס בפאריס. בנוסף, יצטרפו אליו פרדריק רילאר ופריד מוקרט, שעמדו בראש מרסל, סוכנות בבעלות פובליסיס שניהלה את מסע הפרסום של אורנג'.

עזיבת השלושה, שדווחה על ידי "לה פיגרו" ביום שלישי, ותוארה על ידי לוי במיזכר פנימי כמפתיעה, באה לאחר ארגון מחדש בשורות ההנהלה בחטיבת פובליסיס, אחת משלוש חטיבות הקריאיטיב העיקריות של פובליסיס גרופ.

לוי גייס לחברה את אוליבייה פלרו, לשעבר מנכ"ל העיתון "פייננשל טיימס", ואת רישאר פינדה, ראש חטיבת ליאו בארנט, כדי שינהלו את רשת פובליסיס. מינויים עורר הערכות כי לוי, המתכנן לפרוש ב-2010, מנסה לטפח יורשים פוטנציאליים. לפי השמועות כעס לאמבר על הגיוס, מכיוון שבכך נהפך כפוף לשניים במקום ללוי. עם זאת, עזיבתם של רילאר ומוקרט היתה מפתיעה.

השניים גויסו על ידי לוי בשנה שעברה, והם היו אנשי מפתח בזכייה במסע המיתוג מחדש של אורנג', אשר עליו הוציאה פראנס טלקום 200 מיליון יורו (250 מיליון דולר). לא ברור מה יעלה בגורל חוזה פרסום זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully