וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרטנר: עד 2009 מחצית מהארגונים המשתמשים בשירותי מיקור חוץ יסבלו משירות ירוד ועלויות חורגות

גיא גרימלנד

11.10.2006 / 10:35

חברת המחקר: הארגונים לא מבינים את שוק שירותי מיקור חוץ לתהליכים עסקיים



מיקור חוץ היא מילת קסם שנשמעת יותר ויותר בשנים האחרונות. מנהלי מערכות המחשוב בארגונים מעדיפים להעביר את העבודה לחברות המתמחות בכך, ולהפחית את כאבי הראש בכל הנוגע לטיפול במערכות המידע. כעת מסתבר, שלא תמיד הליכה למיקור חוץ מביאה לתוצאות המצופות.



לפי מחקר חדש של גרטנר, מחצית מהארגונים המשתמשים בשירותי מיקור חוץ לתהליכים עסקיים (Business Process Outsourcing) יסבלו עד שנת 2009 מחריגות בעלויות ומרמת שירות ירודה. האנליסטים של גרטנר מייחסים את התופעה לחוסר הבנה של ארגונים עסקיים את שוק ה-BPO, אשר מצד אחד מלהיב ומצד שני עדיין אינו בשל מספיק.



ליסה סטון, סגנית נשיא למחקר בגרטנר, מציינת כי החברות חייבות ליישם אסטרטגיית BPO פנים-ארגונית, על מנת לחסום את ההתלהבות המוגזמת לנושא ולהגדיר את הדרך הטובה ביותר להשגת מטרותיהן. "הדבר כולל בדיקת הסביבה, זיהוי הגורמים בגללם כדאי לשקול מעבר ל-BPO וקבלת החלטה בשאלה מהי הגישה הטובה ביותר לכניסה אל מערכת יחסי BPO. בשלב זה צריך לבצע תהליך מובנה של הערכת הספק, ניהול מו"מ ובניית צוות ניהול פנימי כדי להבטיח את קיום כל התנאים הדרושים לתמיכה בשירות בטרם החתימה על הסכם מיקור חוץ", ציינה.



בגרטנר מציינים כי בטווח הקצר (פחות משנתיים), מיקור חוץ של מוקדי שירות (Contact Centers) מסוגל להגיע לבשלות ולהיות בעל השפעה מהותית. לטענת חברת המחקר, למיקור חוץ של מוקדי שירות עשויה להיות השפעה עסקית רבה מכיוון שהשירותים הללו משפרים את יעילות הארגון או מניעים אותו לקיים מגע עם מגוון גורמים וביניהם לקוחות, שותפים, עובדים וספקים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully