וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רד בנד בדרך להנפקה? מפרסמת לראשונה נתוני רבעון - גידול של 62% במספר הטלפונים שבהם מוטמעת תוכנת החברה

ערן גבאי

11.10.2006 / 11:32

תוכנת החברה הוטמעה ב-45 מיליון מכשירים סלולריים בעולם, ב-91 מדינות וב-41 דגמים שונים



האם רד בנד בדרך להנפקה? חברת רד בנד, המספקת פתרונות עדכוני תוכנה מרחוק לטלפונים סלולריים (FOTA), ושעליה כבר נפוצו בשנה האחרונה הערכות כאילו פניה להנפקה קרובה, החליטה היום, בצעד חריג ויוצא דופן, לדווח על הישגיה ברבעון השלישי של 2006. רד בנד הודיעה כי כיום 45 מיליון טלפונים סלולריים ברחבי העולם שמצויים ברשות המשתמשים, מצוידים בתוכנה שלה לעדכון טלפונים סלולריים מרחוק.



בסיכום הרבעון השלישי של שנת 2006, התוכנה של רד בנד פרוסה ב-91 מדינות ב-41 דגמים של טלפונים סלולריים של חמש היצרניות הגדולות ביותר בעולם כולל BenQ Mobile, LG Electronics, Sharp, Sony Ericsson. בנוסף, מודיעה החברה כי שתי יצרניות נוספות, כולל NEC, חתמו על הסכמי רישוי ויוציאו לשוק טלפונים עם טכנולוגיית FOTA של רד בנד במהלך השנה הבאה.



45 מיליון טלפונים סלולריים שמצוידים בתוכנת החברה הם גידול של 62% לעומת הרבעון השני של 2006, אז היא הוטמעה ב-28 מיליון טלפונים סלולריים, מדווחת החברה. רד בנד אף משחררת תחזית, כשהיא צופה שהתוכנה תוטמע בכ-100-70 מיליון טלפונים סלולריים עד סוף 2006.



יורם זלינגר, נשיא ומנכ"ל רד בנד, אומר כי "בעוד שתוכנת רד בנד מיושמת היום כדי לשפר את שביעות הרצון של הלקוח מהשירות, בעתיד הקרוב היא תשמש מקור נוסף להכנסות עבור המפעילים, היצרניות ומפתחי האפליקציות. העובדות האלה מהוות בסיס מצוין לצמיחתה של רד בנד ברבעון הרביעי ולאחריו".



רד בנד פתחה בשנה האחרונה גם משרד בסיאול שבקוריאה, לצד המשרד ביפאן, כדי להגדיל את המכירות והתמיכה הטכנולוגית ללקוחות באיזור.

רד בנד, שנוסדה ב-1999, עוסקת בפיתוח טכנולוגיית דחיסה המותאמת להעברת נתונים מאובטחת ומהירה ברשת הסלולרית צרת הפס. במקור החלה החברה בפיתוח פתרונות דחיסה לתחום האינטרנט, אלא שהגידול ברוחב הפס בחיבור לאינטרנט, ייתר את הכדאיות שבפתרון החברה לשוק זה. השינוי במודל העסקי והמעבר לפתרונות העדכון מרחוק לטלפונים ניידים בוצע בראשית 2004, וכבר במארס 2004 חתמה החברה על העסקה הראשונה בתחום מול סימנס.

מודל ההכנסות של רד בנד בנוי על מספר המכשירים הנמכרים שמוטמעת בהם התוכנה של החברה. החברה מקבלת כ-35-15 סנט על כל הטמעה במכשיר סלולר. החברה גייסה מאז הקמתה כ-23 מיליון דולר מהקרנות גריילוק, כרמל ונצ'רס, פיטנגו, פועלים ונצ'רס, אינפיניטי וחברת בק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully