וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט ה-WiMax העתידי של נורטל יתבסס על טכנולוגיה של הסטארט אפ הישראלי רנקום

רפאל פוגל

11.10.2006 / 15:27

כך נודע ל-TheMarker; סמנכ"ל שיווק רנקום: "נסיים את 2006 עם מכירות של 22 מיליון דולר"



נורטל, אחת מספקיות ציוד התקשורת הגדולות בעולם, בחרה במוצר של הסטארט אפ הישראלי רנקום כדי לשדרג את קו מוצרי ה-WiMax העתידי שלה.



קו מוצרי ה-WiMax, שעושים שימוש באנטנות מרובות, נחשף השבוע בתערוכת ה-WiMax World שנערכה בבוסטון. על פי הבטחת נורטל, המוצרים יאיצו את מהירות החיבור האלחוטי של המכשירים המתחברים אליהם פי שלושה, ויכפילו את נפח התעבורה של אותם משתמשים. רוחב הפס הגדול, עשוי לשפר מאוד את איכות הצפייה בשידורי טלוויזיה דרך האינטרנט (IPTV) ואת יכולת ה-VoIP של המכשירים. לדברי נורטל, הטכנולוגייה החדשה תסייע גם לחברות תקשורת שיחסכו בהוצאות רבות ויזדקקו להתקין פחות ציוד ברחבי הערים.



ישראל קופמן, סמנכ"ל שיווק רנקום אמר ל-TheMarker כי "נורטל מציגה כיום, לראשונה בעולם, מערכת WiMax שתומכת MIMO (עושה שימוש בפיתרון אנטנות מרובות). נורטל בחרה בפיתרון הטכנולוגי שלנו היות שאנו הראשונים בעולם שייצרנו צ'יפ חומרה שתומך ב-MIMO ובזכות ההתקנה של הצ'יפ במכשירי PDA, טלפונים חכמים ומחשבים ניידים תוכל נורטל להציע ללקוחותיה הניידים רוחב פס כפול מזה שהיה אפשרי עד היום", אמר.



"חברת רנקום מוכרת את הפתרונות שלה כל הזמן. סיימנו את שנת 2005 עם מכירות של 11 מיליון דולר. ונסיים את שנת 2006 עם סכום מכירות כפול ובשנת 2007 נבצע הכפלה נוספת של סך המכירות שלנו", הוסיף קופמן.



בנוסף אמר קופמן כי "שוק ה-WiMax מתפתח כל הזמן, ובימים אלו נמצאות רוב ההתקנות בקוריאה, יפאן וסינגפור. בקרוב מאוד יתחיל תחום ה-WiMax לתפוס תאוצה גם בארצות הברית דרך חברת ספרינט ואחרי זה באירופה. אנחנו נהיה שם יחד עם נורטל".



רנקום הוקמה ב-1999 על ידי ד"ר ציון חדד והיא פועלת בראשון לציון. בשנת 2000 היא השלימה את סבב גיוס ההון הראשון שלה, בהיקף של 8.5 מיליון דולר עם השקעות של קרנות ההון סיכון הישראליות ורטקס וקונקורד, לפי הערכת שווי של 56 מיליון דולר אחרי הכסף.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully