וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CIBC: הקונסולידציה שפגעה ב-TTI ברבעון השלישי מהווה דווקא מנוע צמיחה לחברה בטווח הארוך

עומרי כהן

12.10.2006 / 20:19

האנליסטים הותירו למניית טי.טי.איי המלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 6 דולר



שאול אייל ויאיר ריינר מבית ההשקעות CIBC הם האנליסטים היחידים, אשר מסקרים בשנים האחרונות את פעילותה של חברת מערכות התמיכה התפעוליות (OSS), טלקום. אתמול הזהירה החברה כי תוצאותיה ברבעון השלישי של 2006 יהיו נמוכות מהמצופה. זאת, עקב כמה הזמנות גדולות במיליוני דולרים שהיו אמורות להתקבל ממפעילות טלקום גדולות בארה"ב, אולם טרם התקבלו. בטי.טי.איי "האשימו" בדחיית הפרויקטים את מגמת הקונסולידציה בשוק הטלקום האמריקאי.



טי.טי.איי העריכה אתמול, כי תסיים את הרבעון השלישי עם הכנסות של 11.5-11 מיליון דולר, לעומת תחזית קודמת להכנסות דומות לאלו שרשמה החברה ברבעון השני של 2006, קרי כ-12.6 מיליון דולר. על רקע החולשה בהכנסות, צופה החברה הפסד תפעולי של 2.3-1.8 מיליון דולר ברבעון השלישי והפסד נקי של 2.1-1.6 מיליון דולר. למרות התוצאות החלשות, הותירו אתמול אייל וריינר המלצת "תשואת יתר ענפית" למניית טי.טי.איי ומחיר יעד של 6 דולרים - גבוה ב-78% ממחיר הסגירה של אמש.



לדברי האנליסטים, הקונסולידציה בענף הטלקום בארה"ב אמנם גרמה לדחייה במועד ההתחלה של כמה פרויקטים לשדרוג מערכות תמיכה תפעוליות אצל המפעילות, אולם מגמה זו והצורך לשלב את מערכות התוכנה אצל המפעילות המתמזגות, מהווים דווקא מנוע לצמיחתה של טי.טי.איי בטווח הארוך. כמו כן ציינו אייל וריינר, כי התקדמות בפרויקט אצל לקוח גלובלי ברבעון השלישי מדגישה את ההתאמה בין הטכנולוגיה של טי.טי.איי לבין הביקוש למערכות OSS מצד מפעילות הטלקום הגדולות.



עקב החולשה הנוכחית, הפחיתו ב-CIBC ב-3 מיליון דולר את תחזיתם להכנסות טי.טי.איי ב-2006 ל-48 מיליון דולר, והם צופים כעת הפסד שנתי של 12 סנט למניה, לעומת תחזית קודמת לרווח זהה. תחזית ההכנסות לשנה הבאה הופחתה ב-7 מיליון דולר ל-50 מיליון דולר, מהם צפויה החברה להרוויח רק סנט אחד למניה, לעומת רווח של 18 סנט, אשר השתקף בתחזית הקודמת. אולם לדברי אייל וריינר, עשויה תחזית זו להתברר בסוף כשמרנית, אם תצליח טי.טי.איי להוציא לפועל כמה מהעסקות הגדולות בארה"ב, שנמצאות אצלה בצנרת.



מניית טי.טי.איי ירדה אתמול ב-3.6% בתגובה לאזהרת ההכנסות, והשלימה צניחה של 34% מתחילת ספטמבר. היום מתאוששת המניה בעלייה של 4.6%, למחיר של 3.4 דולרים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully