וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטליקס בדרך הנכונה: מדווחת על גידול של 87% בהכנסות הרבעון השני לשיא של 14.5 מיליון דולר

גולן פרידנפלד

7.8.2001 / 13:06

מנכ"ל החברה: "ברבעון השלישי נגיע למחזור מכירות גבוה יותר מהרבעון השני"; הרווח הנקי של החברה הסתכם בכ-850 א' ד'; ריטליקס מציגה רווח תפעולי רבעון שני ברציפות

חברת ריטליקס מדווחת היום על גידול של 87% בהכנסות הרבעון השני של 2001 לעומת הרבעון המקביל לשיא של 14.5 מיליון דולר, ועל רווח של 846 אלף דולר, לעומת הפסד של כחצי מיליון דולר ברבעון המקביל.

בהשוואה לרבעון הקודם גדלו הכנסות החברה בכ-1%. הרווח הנקי אינו בר השוואה לרבעון הקודם מכיוון שאז כלל סעיף זה רווח הון בסך 2.2 מיליון דולר. בנטרול רווח ההון היתה רושמת החברה הפסד של 200 אלף דולר ברבעון הקודם (הראשון של 2001), כך שבהחלט ניתן לומר כי תוצאותיה של החברה ברבעון השני טובות.

הרווח התפעולי של ריטליקס ברבעון השני הסתכם בכחצי מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של 700 אלף דולר ברבעון המקביל. ברי שקד, מנכ"ל החברה, מסר כי ריטליקס נהנית מביקוש ער למוצרי התוכנה שלה המבוססים על רשת האינטרנט, וכי הוא צופה שבשנת 2002 הביקוש למוצרים אלה עתיד להימשך.

"ברבעון השלישי נגיע למחזור מכירות גבוה יותר מהרבעון השני", ציין שקד, והוסיף כי גם ברבעון הבא תציג החברה רווח תפעולי.

במהלך הרבעון השני הצליחה ריטליקס למכור את מוצריה לכ-25 רשתות סופרמרקטים ולכ-47 סניפים מתוך רשת הסופרמרקטים BIG Y שבארה"ב, ואלה הביאו אותה למחזור שיא של מכירות. מקורם של 60% ממכירות החברה בארה"ב.

סטור אליינס, הפועלת בישראל מטעמה של ריטליקס, הצליחה לגייס עד כה כ-400 לקוחות מתחום המזון בישראל, שמחזור מכירותיהם מסתכם בכ-900 מיליון דולר - 25% משוק המזון המקומי.

האנליסטים של בנק הפועלים סבורים כי ריטליקס תסיים את השנה עם רווח נקי של 3.8 מיליון דולר. אם לשפוט על פי המחצית הראשונה של השנה, בה הסתכם הרווח הנקי ב-3 מיליון דולר, הרי שיעד זה בהחלט נראה בר השגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully