וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חוזים חדשים לאורבוטק: תספק ציוד ל-CMK היפאנית בשווי של 1.6 מ' ד' ולסימנס הגרמנית

גתית פנקס

7.8.2001 / 14:10

החברה לא מסרה את שווי העסקה עם סימנס, אולם נראה כי כבר הכירה לפחות בחלק מההכנסות, שכן ההסכם הוא תוצאה של שת"פ מסוף 2000; אורבוטק תספק לשתיהן מערכות בדיקה אופטיות

חברת אורבוטק הישראלית הודיעה היום על שני חוזים חדשים: הראשון הוא להספקת מערכות בדיקה אופטית (AOI) עבור חברת CMK - יצרנית המעגלים המודפסים (PCB) היפאנית. שוויה של העסקה מוערך בכ-1.6 מיליון דולר.

החוזה השני הינו עם קבוצת המידע, תקשורת ורשתות (ICN) של חברת סימנס הגרמנית. אורבוטק הודיעה על התקנה של מספר מערכות בדיקה אופטית למעגלים אלקטרוניים מורכבים (Assembled) ששולבו לתוך קווי הייצור האוטומטיים למוצרי גישת DSL בפס רחב במפעל של החברה בגרמניה, שהוקם לפני כחצי שנה.

תספק ל-CMK גם תחנות תיקון ואימות

אורבוטק לא מסרה את שוויה הכספי של העסקה עם סימנס ולא פירטה לגבי ההכרה בהכנסות, אולם נראה כי לפחות בחלק מהן כבר הכירה, שכן ההסכם עליו הודיעה הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין החברות, שהחל בסוף השנה שעברה. בנוסף, נראה כי אורבוטק כבר סיפקה לחברה הגרמנית את הציוד.

חברת אורבוטק מתמחה בתחום מערכות הסריקה האופטית למעגלים מודפסים, לצגים שטוחים וכן בתחום פתרונות הדמייה בייצור מעגלים מודפסים, ושווי השוק שלה כיום בבורסת הנאסד"ק הוא 790 מיליון דולר. קבוצת המידע ורשתות התקשורת (ICN) של סימנס היא ספקית של רשתות קול ונתונים בעיקר לנותני שירותים.

פרט למערכות הבדיקה האופטית, אורבוטק תספק ל-CMK גם תחנות תיקון ואימות שיותקנו בארבעה מתקני ייצור של החברה ביפן. מהחברה היפאנית נמסר כי הפיתרון של אורבוטק מוביל את החברה לצמצום העלויות התפעוליות.

בסוף השבוע שעבר פירסמה אורבוטק את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני, שכללו הודעה על פיטורי 200 עובדים (כ-10%), מתוכם 60% בישראל.

בהתאם לאזהרותיה המוקדמות של החברה, הכנסותיה הסתכמו ב-76.5 מיליון דולר. רווחיה היו 6.1 מיליון דולר, אולם החברה הזהירה כי לא בהכרח תצליח להישאר רווחית ברבעונים הקרובים, וכי הכנסותיה ברבעון השלישי של השנה יהיו ברמה של כ-60 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully