וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'פרי שטיינר התפטר מתפקידו כיו"ר תעוזה; המליץ להחליפו ביצחק חופי

בעז בבאי

7.8.2001 / 14:34

שטיינר ימשיך להיות בעל עניין בתעוזה בתוקף כהונתו כיו"ר תעוזה ניהול ופיתוח, המחזיקה ב-9.45% ממניות החברה

יו"ר קרן ההון סיכון תעוזה , ג'פרי שטיינר (Jeffrey Steiner), הודיע היום על התפטרותו מתפקידו. הוא נימק את הצעד בכך שהוא מכהן קרוב ל-10 שנים והמליץ להחליפו ביצחק חופי, אשר חבר בדירקטוריון של תעוזה.

שטיינר ימשיך להיות בעל עניין בתעוזה בתוקף כהונתו כיו"ר תעוזה ניהול ופיתוח, חברת הניהול של תעוזה, המחזיקה ב-9.45% ממניות החברה. שטיינר, 64, מכהן מאז דצמבר 1985 כיו"ר ומנכ"ל פיירצ'ילד (Fairchild) האמריקאית (סימול FA), הנסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי של 140 מיליון דולר, והמחזיקה ב-3.74% ממניות תעוזה וב-38% ממניות חברה הניהול.

קרן תעוזה חתמה בחודש שעבר על מיזכר הבנות לרכישת 8.7% ממניותיה של חברת נ.א.ס.ס מקבוצת בעלי מניות. העסקה בוצעה לפי שווי חברה של 40 מיליון דולר בדילול מלא שנקבע לה. נ.א.ס.ס עוסקת בפיתוח וייצור של מערכות לשחזור תפקודן של חלק מפונקציות הידיים לנפגעים כתוצאה מאירועים כגון שבץ מוחי, פגיעה בחוליות העליונות של חוט השידרה, פגיעת ראש ושיתוק מוחי.

תעוזה - המחזיקה בין היתר ב-12.3% ממניות חברת נובה , הנסחרת בנאסד"ק, ב-42.5% ממניות סגנטק וב-13.5% ממניות סלרוניקס - סיימה את הרבעון הראשון עם הכנסות של 8 מיליון שקל ורווח של 4.3 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully