וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאפי רכשה את אוניגמה הישראלית

רפאל פוגל

15.10.2006 / 11:41

מקורות בתעשייה מעריכים כי מדובר בעסקה של כמה עשרות מיליוני דולרים. מקאפי תפתח מרכז פיתוח ראשון בישראל

אוניגמה, חברת סטארט אפ צעירה מתל אביב, נמכרה לחברת התוכנה מקאפי. מקורות בתעשייה מעריכים כי מדובר בעסקה של כמה עשרות מיליוני דולרים במזומן. ענקית האבטחה העולמית תשלב את המוצר של אוניגמה בתוך פתרון האבטחה הארגוני שלה ואף תגייס עשרות מפתחים ישראלים נוספים עבור מרכז הפיתוח החדש שלה, שתקים עתה בישראל.

אוניגמה, אשר הוקמה בדצמבר 2004 על ידי אמיר שדה, ישי גרין וליעד אגמון, שלושה צעירים יוצאי היחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין, מתמחה בתחום אבטחה חדש - DLP - מוצרי אבטחה המתמחים במניעת הזליגה החוצה של מידע רגיש המאוחסן על שרתי הארגון. בזכות פתרון התוכנה שלה, שיהיה זמין למכירה כבר בימים הקרובים דרך כל סניפי מקאפי ברחבי העולם, יכול מנהל האבטחה בארגון לפקח על כל עובדי הארגון ולוודא שאלו אינם שולחים מסמכים סודיים או נתונים המוגדרים כרגישים אל מחוץ לתחומי הרשת הארגונית, לא דרך האינטרנט ולא באמצעות חיבור אמצעי אחסון חיצוני כלשהו אל אחת מתחנות הקצה הארגוניות.

אוניגמה הוקמה ב-2004 על ידי ישי גרין, ליעד אגמון, אמיר שדה ואשר יושפה. בין המשקיעים בחברה: מייסדי אקסלנס נשואה, גיל דויטש ורוני בירן, עדי פדרמן ואריה וובר. לחברה משקיע זר אחד, On Demand Partners, חברת השקעות בתחום אבטחת IT מארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully