וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדני פונה לאצולה הבריטית: פותח חנות בעיירה קנט הסמוכה ללונדון בהשקעה של 3 מיליון דולר

גלי ברגר

15.10.2006 / 12:37

המהלך יגובה בקמפיין פרסומי באנגליה; פדני: תוך שנה יגיעו המכירות ל-6 מיליון דולר



רשת התכשיטים פדני יוצאת לחו"ל ופותחת סניף ראשון בקנט שבאנגליה בהשקעה של שלושה מיליון דולר. בעוד עשרה ימים, לקראת מכירות חג המולד וראש השנה, אמורה להיפתח החנות המשתרעת על 120 מ"ר ברחוב הראשי של העיר, וברשת מצפים למכירות של 6 מיליון דולר בשנה הראשונה.



החדירה לאנגליה תלווה בקמפיין פרסומי, עליו יופקד בארץ משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב. משרד באנגליה, שטרם נבחר, יתאים את הקמפיין לחו"ל.



בעוד אנשי עסקים ישראלים רבים נוהרים למדינות מזרח אירופה המתפתחות בחר בני פדני, המנכ"ל והבעלים של רשת תכשיטי היוקרה, להגיע דווקא ללב האצולה הבריטית: "קנט היא מקום המגורים של אוכלוסיה עשירה, של הכסף הישן. כמעט לכל בני האצולה יש שם טירות ובגלל הקרבה ללונדון - 45 דקות ברכבת - אנשים גרים בה בכל ימות השנה, ולא רק בסופי שבוע", אמר פדני. "היו הצעות למיקומים נוספים שנראו אולי טובים יותר מבחינת פוטנציאל, לפחות על הנייר, אבל אנחנו מאמינים שאנגליה מספיק גדולה לפדני - יש כאן כ-60 מיליון אנשים מבוססים, ונוכל לקחת חלק קטן מהעוגה".



פדני טוען כי עדיין מוקדם לדבר על רשת באנגליה, אבל לדבריו, עם ההצלחה, בהחלט ייתכן שיתעורר התיאבון. "יש לנו את היכולת, אבל בשלב הראשון אנחנו רוצים לטעום את השוק", אומר פדני.



רשת פדני מפעילה תשעה סניפים בישראל, והרשת מוכרת תכשיטים בעיצובה לצד מותגי יוקרה שהיא זכיינית בלעדית שלהם כמו קרטייה, ברייטלינג, בולגרי, ריימונד ווייל, אמפוריו ארמני, פנריי, שאנל. ביציאה לחו"ל מתכוונים בפדני לשים את הדגש על התוצרת המקומית - כ-70% מהתכשיטים שיימכרו יהיו בעיצוב של פדני, ואילו השלושים הנותרים יהיו עיצובים אירופים. "יש מעצבים כמו ליידי ארט שלא מיוצגים באיזור הזה של אנגליה, ואנחנו נייצג אותם. אנחנו במשא ומתן סופי גם עם בולגרי על ייצוגם באיזור".



כזכיין של מותגים רבים מוכר פדני שעונים לכ-40 חנויות תכשיטים ברחבי הארץ. בשבוע שעבר הודיעה סקאל כי מכרה לה.שטרן מחצית מדוכני השעונים שהיא מפעילה בדיוטי פרי, לפי שווי של עשרה מיליון דולר. לשאלה האם אינו חושש כי כניסתה של ה.שטרן תקדם את מותגיה על חשבון מותגים אחרים בדיוטי פרי, השיב פדני כי "אחוז המכירות שלנו בדיוטי פרי הוא מזערי, ובכל מקרה המותגים שלנו נדחפים לבד".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully