וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיידנס דיזיין סיסטמס תשתף פעולה עם אבנט אייסיק

גיא גרימלנד

15.10.2006 / 12:48

אבנט תבסס את תהליך התכנון שלה על כלי התכנון של קיידנס



במסגרת שיתוף פעולה בין קיידנס דיזיין סיסטמס ואבנט אייסיק, האחרונה הודיעה כי מעתה, תבסס את תהליך התכנון שלה על כלי התכנון של קיידנס.



שיתוף הפעולה יאפשר לחברות Fabless (חברות המפתחות שבבים ואינן מייצרות אותם) צעירות להאיץ את זמן ההגעה לשוק ולהפחית את עלות פיתוח השבבים. אבנט מציינת כי גם חברות ותיקות וגדולות העוסקות בתחום פיתוח רכיבים, שלהן תשתיות כוח אדם וכלי CAD משלהן, יוכלו ליהנות משירותים אלו בפרויקטים שהן בדרך כלל מוציאות לקבלנים חיצוניים.



"ההסכם החדש עם קיידנס מאפשר לנו להקים פלטפורמת פיתוח יעילה, לתמוך במספר רב של תכנונים והירארכיות ולקצר את תהליכי הפיתוח על ידי מקבול התהליכים והתכנסותם במהירות. השימוש בסביבת הפיתוח של קיידנס מאפשר לנו להתמודד בהצלחה עם האתגרים שמציבים תהליכי ייצור מתקדמים של 90 ננו-מטר ופחות, וצפיפויות של 10 מיליון ויותר שערים לוגיים, תוך עמידה בדרישות השוק, ובמיוחד שוק מוצרי הצריכה, לביצועים גבוהים, צריכת הספק נמוכה, מזעור גודל פיסת הסיליקון ואמינות הייצור, כדי לחסוך בעלויות המוצרים לצרכנים", ציין נדב בן עזר, מנכ"ל אבנט אייסיק ישראל.



גדעון קדם, מנכ"ל קיידנס ישראל, ציין כי "בשילוב ההסכמים שיש לנו עם ספקי IP ויצרני סיליקון בארץ ובעולם, לקוחותינו יכולים כעת לבצע את כל התהליך המורכב של מעבר מגיבוש הרעיון התכנוני לייצור בכמויות גדולות, בסביבה קוהרנטית ומתואמת".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully