וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת דיוני השכר: צביקה בארינבוים מאותת לעובדי חילן טק באמצעות הפחתת דמי הניהול שהוא גובה מהחברה ב-10%

אילן מוסנאים

7.8.2001 / 16:33

יחד עם בארינבוים, גם סהר אינווסטק והמנכ"ל צבי בר נס יוותרו על 10% מהסכום המגיע להם; "הצעד במסגרת הידוק החגורה ובא לשמש דוגמה אישית לעובדי החברה"

איש העסקים צביקה בארינבוים מאותת היום לעובדי חילן טק , בצעד מעט חריג, כי לא מומלץ להם לצפות לבשורות גדולות בדיוני השכר הקרובים. חילן טק מסרה היום בהודעת בורסה כי חברת סילברבוים אחזקות, שבשליטת בארינבוים, וחברת סהר אינווסטק הודיעו לה על הפחתת זמנית (לתקופה של חצי שנה), בדמי הניהול החודשיים שהם אמורים לקבל מחילן.

בנוסף מסרה חילן טק כי גם מנכ"ל החברה, צבי בר נס, יקצץ בתקופה האמורה ב-10% משכרו. המשיכה השנתית של סילברבוים (המחזיקה בכ-45% ממניות חילן טק) נאמדת לפני הקיצוץ הנוכחי בכ-650 אלף שקל וסהר, שמחזיקה ב-27% ממניות החברה, היתה אמורה להנות מתקבולים בהיקף של כ-200 אלף שקל. שכרו של בר נס ב-2000 עמד על כמיליון שקל, כך שהקיצוץ הנוכחי יצמצם את שכרו השנתי בכ-50 אלף שקלים.

בארינבוים אמר היום ל-TheMarker.com כי הצעדים לעיל נעשים במסגרת מדיניות הידוק החגורה של החברה ובאים לשמש דוגמה לעובדיה הבכירים.

בארינבוים ציין, כי לא נרשמה כל הרעה משמעותית במצב החברה בחודשים האחרונים, וכי הצעד לא נובע מקשיים חריגים אליהם היא נקלעה, אולם לנוכח מצב המשק הבעייתי, גם היא נפגעה בשוליים.

בארינבוים ציין כי חילן טק, שסיימה את הרבעון הראשון של 2001 עם רווח של 1.5 מיליון שקל במחזור הכנסות של 23.2 מיליון שקל, תמשיך גם ברבעונים הבאים להציג איתנות תפעולית וכי תוצאות החברה לא צפויות להיפגע ברבעונים הבאים באופן משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully