וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק דיסקונט רוצה להרוויח יותר: הוריד את תקרת העמלה על משיכת מזומן ל-7,500 שקל

עומר שרביט

16.10.2006 / 13:59

פועלים, לאומי ומזרחי גובים עמלת מזומן רק מעל 10 אלף שקל



בעלי הבית החדשים בבנק דיסקונט, קבוצות ברונפמן שראן להוטים להחזיר את ההשקעה בבנק. דיסקונט סבל בשנים האחרונות מתיק אשראי נדל"ן בעייתי, עיכובים בשדרוג מערכות המיחשוב ומנזק תדמיתי וכספי בשל פרשת הלבנת ההון בדיסקונט ניו יורק. כעת, הבנק המנוהל על ידי גיורא עופר ושבראשות הדירקטוריון שלו עומד שלמה זהר, מבקש לעלות על פסי צמיחה מהירים יותר.



בתחילת היום דיווח הבנק על צעד משמעותי בכיוון זה: מיזוג החטיבה המסחרית לתוך החטיבה העסקית המנוהלת על ידי רוני חזקיהו. המהלך נועד לסייע במעבר לשיטת One Stop Shop, ניהול סיכונים מרכזי והתייעלות.



בנוסף לצעדים הניהוליים והמאמצים לצמצום שומני כוח האדם, בדיסקונט מכירים דרך יצירתית יותר להעלות את הרווחיות - גביית עמלות. דיסקונט הוריד לאחרונה את תקרת גביית העמלה על טיפול במזומן מ-10 אלפים שקל ל-7500 שקל.



לפני השינוי, מי שביקש למשוך מזומן בהיקף של מתחת ל-10 אלף שקל בסניף באמצעות צ'ק עצמי למשל, לא נדרש לשלם עמלה. לאחר השינוי, רק מי שימשוך באותו אופן סך של מתחת ל-7,500 שקל לא ישלם עמלה. משיכה של מעל 7,500 שקל שהיתה פטורה לפני השינוי, תגרור תשלום עמלה של כ-0.15%.



לשם השוואה, המתחרים הגדולים של דיסקונט, הבנקים פועלים לאומי והמזרחי, גובים עמלת טיפול במזומן רק בעת משיכת מעל 10 אלף שקל, ויצטרכו למצוא דרכים יצירתיות פחות כדי להרוויח יותר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully