וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התרופות תרו תמסחר ותשווק את התרופה לטיפול בכינמת של פואמיקס

גיא גרימלנד

16.10.2006 / 14:54

התרופה (PerFoam) צפויה להגיע לשוק רק בשנת 2008



חברת פואמיקס (Foamix) חתמה על הסכם עם חברת התרופות תרו (Taro) למסחור תרופת הקצף שלה לטיפול בכינמת. התרופה (PerFoam) צפויה להגיע לשוק רק בשנת 2008, כאשר טארה צפויה להעביר את התרופה להליך ייצור מסחרי בשנה הקרובה. לאחר מכן התרופה תשווק בישראל ובעולם. "מדובר בקצף שהוכח כנוח לשימוש ולא רעיל. הוכחנו בניסוי קליני שביצענו בשנה שעברה שהיעילות שלו מוצלחת מאוד ומגיעה ל-96%", מספר ד"ר דב תמרין, מנכ"ל פואמיקס ואחד ממייסדי החברה.



פואמיקס נוסדה ב-2003 על ידי תמרקין, מנהל בכיר לשעבר בחברת טבע, ד"ר דורון פרידמן, ממייסדי פארמוס והיזם מאיר עיני. בחברה הושקעו עד כה כ-5 מיליון דולר על ידי מייסדיה ומשקיעים פרטיים. לפואמיקס שותפויות פיתוח עם מספר חברות תרופות, שהניבו לה עד כה הכנסות של כמה מיליוני דולרים. לדברי תמרין, היקף המכירות של החברה צפוי להגיע בשנת 2006 לכ-3 עד 5 מיליון דולר.



פואמיקס מונה 35 עובדים, רובם עוסקים במו"פ, והיא פועלת מנס ציונה. החברה מפתחת סדרה של מוצרים דרמטולוגיים (רפואת עור), חלקם במסגרת שיתוף פעולה עם חברות פרמצבטיקה גדולות, וחלקן במסגרת מו"פ עצמי. לחברה שיתופי פעולה עם לאופארמה מדנמרק וסטיפל מארה"ב. בסך הכל פואמיקס משתפת פעולה עם 7 חברות פרמצבטיות.



לחברה מגוון מוצרים. בין היתר היא מפתחת תרופות למחלת הפסוריאזיס, למחלת אטופיק דרטמטיטס (המכונה אסטמה של העור), לזיהומים פטרתיים, לזיהומים הנוצרים מחיידקים וסטריאודיים לדלקות עור שונות.

כל המוצרים בשלבי פיתוח שונים. המוצר המסחרי הראשון שייצא לשוק פותח בשיתוף חברת פרימה הישראלית. מדובר בתרופה לטיפול בדלקת חיתולים אצל תינוקות. שיווקו יחל בישראל וארה"ב בשנה הבאה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully