וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנליטסים חלוקים לגבי אלביט הדמיה: בכלל פיננסים מעלים את מחיר היעד; אקסלנס: "הפוטנציאל במניה מוצה"

נתן שבע

16.10.2006 / 15:18

אקלסנס: אלביט הדמיה היא מניה למשקיעים שאינם נרתעים מהפסדים שוטפים ולאוהבי סיכון בלבד



כבר זינקה בכ-88% מתחילת השנה לשווי של 3.3 מיליארד שקל. בכלל פיננסים בטוחה ובאקסלנס חלוקים לגבי התנהגות המניה בעתיד. החברה עצמה נמצאת בימים אלה ברוד שואו לקראת הנפקת החברה הבת שלה, פלאזה סנטרס, בבורסה בלונדון. החברה קיבלה הערכה כי שווייה של החברה שתונפק עומד על 582 מיליון יורו, כאשר החברה מתכננת לגייס כ-240 מיליון יורו.



"הפוטנציאל במניה מוצה", כותב ירון זר מאקסלנס נשואה ומוריד את המלצתו למניה ל"נייטרלי". "אלביט הדמיה במחיר הנוכחי ופלאזה סנטרס במחיר ההנפקה, הן למשקיעים שאינם נרתעים מהפסדים שוטפים ולאוהבי סיכון בלבד", כותב זר.



הנפקה אחרת שהיתה אמורה להתבצע השנה, היתה זו של אינסייטק בבורסה בארה"ב. זר מעריך כי מחיר מבוקש גבוה להנפקה מצד החברה, גיוס פנימי שבוצע באוגוסט השנה וירידה במכירות ברבעון השני, מצביעים על דחיית ההנפקה. כמו כן, אישור FDA ראשון לטיפול בסרטן, שיתמוך בשווי גבוה, יתקבל רק ב-2008. זר רואה גם כגורם סיכום את אי ההצלחה במכירת קניון ארנה המידרדר ועלייה חדה בעלות הניהול ברבעון האחרון. זר נוקב במחיר יעד של 144 שקל - 10% מעל מחירה בשוק.



יובל בן זאב מכלל פינננסים דווקא מעודד מהשקיפות שנוצרה בחטיבת הקניונים - החטיבה העיקרית של אלביט - בעקבות ההנפקה הקרובה של פלאזה סנטרס. בן זאב מעלה את מחיר היעד למניה ב-7% ל-154 שקל - 17% מעל מחירה בשוק, ומותיר לה המלצת "קנייה". השינוי בעדכון בא בעקבות עדכון השווי של פלאזה סנטרס במודל של בן זאב, בעקבות הערכת השווי שקיבלה החברה. להערכתו, הנפקת פלאזה סנטרס תתבצע לפי שווי של 700-600 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully