וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WR המברכט העלה את התחזיות לסנדיסק לרבעון השלישי; המניה עולה ב-4% ומושכת את אם סיסטמס למחיר שיא

עומרי כהן

16.10.2006 / 17:19

ב-WR המברכט מצפים לצמיחה חדה יותר בהכנסות לרווחיות גבוהה בהרבה מזו שהוערכה תחילה



חברות מוצרי הפלאש (זיכרון בלתי נדיף) נהנות בדרך כלל מתוצאות חזקות יותר במחצית השנייה של כל שנה, בהשוואה לאלו שהושגו במחצית הראשונה שלה. האנליסטים אמנם בונים את תחזיותיהם בהתאם, אולם ההבדלים העונתיים מקשים עליהם את עבודתם. לקראת פרסום תוצאותיה הכספיות של ענקית מוצרי הפלאש, סנדיסק, העריך היום האנליסט דניאל עמיר מבית ההשקעות WR המברכט, כי החברה צפויה לעקוף את ממוצע התחזיות בשוק, הן ברבעון השלישי של 2006 והן ברבעון הרביעי של השנה. בתגובה עולה היום מניית סנדיסק ב-4% למחיר של 61.5 דולר ומושכת את לעלייה של 3.8% ולמחיר שיא של 46.6 דולר.



סנדיסק מייצרת מגוון מוצרים מבוססי זיכרון פלאש ובהם כרטיסים למצלמות דיגיטליות, כונני זיכרון ניידים למחשבים אישיים (דיסק און קי), נגני MP3, כרטיסי זיכרון נשלפים לטלפונים ניידים וכדומה. בסוף יולי סיכמה סנדיסק על רכישת אם סיסטמס בעסקת מניות, במסגרתה תנפיק 0.76368 מניה משל עצמה עבור כל מניה של אם סיסטמס. מאז מתורגמת כל עלייה במניית סנדיסק לתנועה דומה אצל אם סיסטמס.



בעדכון למשקיעים, מציין דניאל כי בעקבות ביקור בישראל ובדיקות שביצע בתעשייה, הוא ממליץ לצבור מניות של סנדיסק לקראת חשיפת התוצאות הכספיות לרבעון השלישי ב-19 באוקטובר. דניאל גם העלה היום את תחזית ההכנסות לרבעון השלישי ב-31 מיליון דולר ל-752 מיליון דולר ואת תחזית הרווח למניה, מ-55 סנט ל-62 סנט. דניאל הסביר את ההחלטה בצפי לצמיחה חדה יותר לרווחיות גבוהה בהרבה מזו שצפה תחילה, על רקע תפוקה רבה יותר של מפעל השבבים FAB 3.



עמיר הותיר היום לסנדיסק המלצת "קנה" עם מחיר יעד של 70 דולר, המשקף מכפיל 26 על הרווח (פרופורמה) למניה, שתשיג להערכתו החברה ב-2007.



בניגוד לעמיר, הפחיתו בחודש האחרון שני אנליסטים את המלצותיהם לסנדיסק. במריל לינץ' חתכו את ההמלצה למניה, מ"קנה" ל"נייטרלי", והסבירו את המהלך בחשש מפני עודפי היצע של שבבי פלאש (זיכרון בלתי נדיף) מסוג NAND במחצית הראשונה של 2007.



ב-CIBC הפחיתו את ההמלצה לסנדיסק מ"תשואת יתר" ל"תשואה ענפית", וציינו גם הם את החששות מפני היצע יתר של שבבי פלאש במחצית הראשונה של 2007, אשר יפגע ברווחיות החברה, אולם הוסיפו במקביל את החשש מפני קשיים בשימור לקוחותיה הגדולים של אם סיסטמס בשוק הדיסק או קי, לאחר השלמת המיזוג עימה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully