וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LSI לוג'יק עומדת לרכוש את הסטארט אפ סטוראייג' תמורת 55 מיליון דולר

גיא גרימלנד

16.10.2006 / 20:09

החברה גייסה עד כה 34 מיליון דולר ומושקעות בה הקרנות אתגר, ג'נסיס, CDC ,IIS ועוד



חברת הסטארט אפ סטוראייג' נמצאת במו"מ למכירתה ל-LSI לוג'יק. על פי הערכות, היקף העסקה יעמוד על 55 מיליון דולר. סטוראייג' הוקמה ב-1999 כספין אוף של חברת IIS (איי.איי.אס). היא מעסיקה כ-60 עובדים בנשר ליד חיפה, ועוד כ-20 עובדים בארה"ב. החברה גייסה עד כה 34 מיליון דולר ומושקעות בה הקרנות אתגר, ג'נסיס, CDC ,IIS, אופיר טק, קונראס טכנולוגיות וכן סיסקו שהשקיעה בחברה 5 מיליון דולר ב-2001.

החברה מוכרת מזה שלוש שנים והיקף המכירות השנתי שלה נע לפי הערכות בשוק סביב 10 מיליון דולר, אך היא עדיין אינה רווחית.



בקיץ 2005 נפוצו שמועות לפיהן החברה עומדת לצאת להנפקה בבורסת לונדון ולגייס 15 מיליון דולר, לפי שווי חברה של 65 מיליון דולר. זה עדיין לא קרה, ובזמנו אלי שפירא, מנכ"ל החברה, הכחיש זאת. כמו משאים ומתנים אחרים, גם המו"מ בין חברת הסטארט אפ ל-LSI לוג'יק יכול לעלות על שרטון, אך כאמור ? המו"מ בין שתי החברות הוא מתקדם.



עם לקוחותיה של סטוראייג' נמנים רשת בתי הכלבו הגרמנית מולר, חברת הצבעים היפאנית קנסאי, רשת הטלוויזיה הקוריאנית SBS, רשת הטלוויזיה הסינית Guangdong TV, הבנק הגרמני BHF-BANK, הטכניון ועוד.



LSI לוג'יק, שמרכזה בקליפורניה, עוסקת בפיתוח רכיבים אלקטרוניים. החברה נסחרת בבורסה בניו יורק לפי שווי של כ-3.4 מיליארד דולר. בשנת 1998 הודיעה על סגירה של מרכז הפיתוח שלה בישראל. אם תושלם רכישת סטוראייג' היא תהפוך אותו למרכז המו"פ שלה בישראל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully