וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט רשמה הפסד של 3.8 מיליון דולר ברבעון; ההפסד למניה הסתכם ב-17 סנט

גולן פרידנפלד

7.8.2001 / 19:34

החברה הודיעה כי מינתה את בנק ההשקעות מורגן סטנלי לבדוק את עסקת המיזוג עם אלרון

אלביט סיימה את הרבעון השני עם הפסד של 3.8 מיליון דולר לעומת הפסד של 4.7 מיליון דולר, בתקופה המקבילה אשתקד. במחצית הראשונה של 2001 הסתכמו רווחיה ב-6.2 מיליון דולר בהשוואה לרווח של 11.6 מיליון דולר - במחצית הראשונה של 2000, שנבע רובו ככולו מהרווח שגרפה החברה כתוצאה ממכירת אחזקותחה בפיץ' למיקרוסופט תמורת 46 מיליון דולר.

ההפסד למניה הסתכם ב-17 סנט למניה בהשוואה להפסד של 21 סנט ברבעון המקביל. בשורת ההכנסות רושמת החברה הכנסות של 100 אלף דולרים בהשוואה ל-900 אלף דולרים ברבעון הקודם, אולם ברור כי אין לבחון את אלביט, שהנה חברת אחזקות, בפרמטרים של חברות תפעוליות.

אלביט מחזיקה ב-12.5% ממניות פרטנר ששוי השוק שלהן נאמד ב-155 מיליון דולר, ולה מספר השקעות בסטארט אפים, שאם יבשילו התנאים, יוכלו להציף ערך לבעלי המניות שלה.

אלביט הודיעה במהלך הרבעון הנוכחי כי רכשה את חברת vflash, תמורת כ-3.5 מיליון דולר, ולקיחת חובותיה של החברה בסך של 2.7 מיליון דולר - תחת חסותה של אלביט. החברה עוסקת בתחום העברת מסרים בין חברות לקהלי לקוחותיהם, הישר לשולחן העבודה שלהם.

לגבי ההצעה שהגישה אלרון למיזוג בין החברות, מציינת החברה כי מינתה את בנק ההשקעות מורגן סטנלי, לבדוק את הנושא וכי הדירקטוריון צפוי לקבל החלטה בעתיד הנראה לעין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully