וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי צ'ק פוינט ואימפרבה - שלמה קרמר מקים את סטארט אפ האבטחה טראסטיר

רפאל פוגל

17.10.2006 / 8:58

בחברה הושקעו כחמישה מיליון דולר, ולא נלקחה השקעה של קרנות הון סיכון



שלמה קרמר, אחד משלושת המייסדים של חברת צ'ק פוינט והמייסד והמנכ"ל של חברת האבטחה אימפרבה, מהמר על טראסטיר - סטארט אפ אבטחה ישראלי חדש, שיפעל גם הוא ברמת גן. נראה כי את טראסטיר ינהל מייסד נוסף של חברת אימפרבה - מיקי בודאי, אשר מחזיק בחלק ממניות החברה החדשה. מוצרי החברה, אשר תתמחה במניעה של גניבת זהויות, יהיו זמינים כבר בתחילת שנת 2007.



על פי מקורות בשוק האבטחה, טראסטיר סיימה זה עתה סיבוב גיוס ראשון, והיא נמצאת כיום בתהליך גיוס מואץ של עובדים לתחומי המחקר והפיתוח. החברה מפתחת מערכת להגנה על בנקים ואתרי מסחר אלקטרוני מפני התקפות של גניבת זהות לקוחות (identity theft).



באמצעות המערכת שהיא מפתחת, החברה שואפת לפתור את הבעיה הכאובה ביותר כיום בעולם אבטחת המידע, ואשר נזקיה מוערכים בכ-46 מיליארד דולר בשנה, על פי נתוני משרד המסחר האמריקאי.



כיום, חלק גדול מהאיומים הכרוכים בגניבת זהות לקוחות, כדוגמת פישינג (Phishing), אינם נמצאים בשליטת הארגון - קרי הבנקים ואתרי המסחר האלקטרוני - וההאקרים מנצלים היטב את הפרצה הזו. הפתרון של טראסטיר מספק הגנה כוללת מפני איומים אלו, ומשפר את האמון בין הבנקים ואתרי המסחר האלקטרוני ללקוחותיהם. על פי מקור בתעשיית האבטחה, תנסה חברת הסטארט אפ החדשה לפתור את בעיית גניבת הזהות באמצעות טכנולוגיה חדשה, שתתבסס על פיתרון ברמת משתמש הקצה.



צוות ההנהלה של טראסטיר כולל גם עמית קליין, אשר כנראה ויכהן כ-CTO. קליין שימש לפני כן כטכנולוג הראשי של חברת סיוטה (Cyota) וכראש צוות המחקר בחברת סנקטום. עמית הוא מומחה אבטחת מידע בעל שם עולמי ומחקריו הרבים זכו לפרסום רב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully