וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסה: אלביט הדמיה השלימה מימוש של 7% ביומיים

נתן שבע

17.10.2006 / 17:24

המעו"ף איבד 0.6%. מניות הבנקים לאומי והפועלים איבדו יותר מ-1%. מדד הנדל"ן ירד 0.9%

המסחר בבורסה בתל אביב התנהל בירידות שערים לצד המשך מימושי רווחים וירידות שערים בבורסות העולם. מדד המעו"ף איבד 0.6% לרמה של 866 נקודות; מדד תל אביב 100 השיל 0.5% לרמה של 882נקודות; מדד תל טק 15 הוסיף 0.1%. מחזור המסחר היה גבוה גם היום והסתכם בכ-1.2 מיליארד שקל.

"מדד המחירים ליצרן שפורסם בארה"ב והפתיע לשלילה לחץ היום על השוק לצד המשך מימושי רווחים מצידם של פעילים בשוק", אומר היום פעיל בשוק, "מדד גבוה מגביר שוב את החששות מאינפלציה ומרחיק עוד את הציפייה להורדת ריבית בארה"ב. מאידך, שוק האג"ח מפגין עוצמה ונראה כי המימושים לא מגיעים אליו מה שמגלם את הצפייה להורדת ריבית בישראל".

מניות הבנקים הגדולים התוו את המגמה השלילית בשוק. לאומי ירדה 1.1% והפועלים, איבדה 1.2% במחזור הגבוה בשוק.

נמשכו המימושים במניות הנדל"ן כאשר מדד הנדל"ן ירד עוד 0.9% לאחר שאתמול איבד 1.6%. היום הנפיקה אקסלנס נשואה תעודת סל שורט על המדד - ייתכן שאף היא לוחצת על המדד. אקסלנס אמורה לבצע מכירה בחסר של מניות נדל"ן המרכיבות את המדד על כל הזמנה שהיא מקבלת תמורת תעודת הסל, מה שעשוי ללחוץ אותן כלפי מטה. עם זאת, היקף ההנפקה אינו גדול כל כך.

אלביט הדמיה, שאיבדה אתמול כ-4% לאחר זינוק של יותר מ-20% בחודש, השילה היום עוד 3.1%. ייתכן שהירידות באות גם על רקע הורדת המלצה אתמול למניה מצד אקסלנס נשואה.

נייס צנחה ב-5.4% לאחר שבית ההשקעות RBC קפיטל מרקטס הוריד את המלצתו למניה "לתשואה ענפית" לאחר שהגיע לרמת שיא של שש שנים.

אלווריון, קפצה ב-4.8% לאחר שדיווחה אתמול על תאריך פרסום הדו"חות הכספיים שלה לרבעון השלישי. הצהרה מעין זו משחררת לשוק מעין צפירת הרגעה, שהחברה תעמוד בתחזיות שהציבה לעצמה.

הדסית הוסיפה 2.2% לאחר שזינקה כבר ב-7% במהלך המסחר במחזור ער. ההתעניינות במניה באה על רקע הודעת חברת טרומבוטק, אחת החברות שבפורטפוליו של הדסית, שפיתחה מוצר המטפל בקרישי דם תוך נטרול הדימומים שנגרמים כתוצאה ממתן מדללי דם לאחר שבץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully