וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש לוואלה!

17.10.2006 / 9:37

אילן ישועה לשעבר מנכ"ל בריטניקה העולמית ייכנס לתפקידו בשבועות הקרובים. יחליף את אילן ישראלי שהודיע על פרישתו לפני שנה

לאחר תקופה ארוכה של חיפושים, נמצא מנכ"ל חדש לחברת וואלה!, פורטל האינטרנט המוביל בישראל: אילן ישועה, שהיה עד כה מנכ"ל חברת בריטניקה העולמית. ישועה, בן 50, מסיים בימים אלה לימודי MBA בתל אביב, ויחליף את אילן ישראלי, אשר הודיע על פרישתו מהחברה כבר לפני שנה, אך עד היום לא נמצא לו מחליף. שני בעלי השליטה בוואלה!, בזק בינלאומי ו"הארץ", הסכימו על המינוי, אך הוא עדיין לא קיבל אישור רשמי מהדירקטוריון של החברה.

ישועה ניהל את חברת בריטניקה, ממטה ההנהלה בארה"ב, לאחר שקודם ניהל את השלוחה הישראלית. בריטניקה, שנוסדה עוד במאה ה-18, עוסקת באספקת מידע ותכנים חינוכיים, והיא ידועה בעיקר בזכות האנציקלופדיה המוכרת שהיא מוציאה לאור. בשנים האחרונות, נכנסה החברה לפעילות באינטרנט, והיא מציע כיום גירסה מקוונת של כל המהדורה המודפסת, גירסה לתלמידי בית ספר ומוצרי מידע לילדים. עם כניסתו לתפקיד המנכ"ל חברה ב-2001, נאלץ ישועה להתמודד עם משבר ופיטורי עובדים, בעקבות השפעת האינטרנט על עסקי החברה.

בחודשים האחרונים התנהלו, על פני כמה סבבים, מגעים על אפשרות לפיה תרכוש "הארץ" את חלקה של בזק בינלאומי בוואלה. בסופו של דבר נסוגה בזק מהמכירה, לאחר שבעל השליטה בבזק, חיים סבן, התנגד למהלך.


** וואלה! ו-Themarker שייכים לקבוצת הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully