וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסדי חטיבת ה-LCD הובילו את LG אלקטרוניקס הדרום קוריאנית לירידה של 86% ברווח הנקי

סוכנויות הידיעות

17.10.2006 / 9:33

ללא תוצאות חטיבת ה-LCD עלתה LG על התחזיות בהובלת תחום מכשירי הסלולר



LG אלקטרוניקס הדרום קוריאנית דיווחה על ירידה של 86% ברווח הנקי שלה על הפסד במיזם מסכי ה-LCD המשותף לה ולפיליפס ההולנדית. LG רשמה רווח נקי של 22.7 מיליארד וון (24 מיליון דולר). ללא ההפסד של LG פיליפס LCD, רשמה החברה רווח שעלה על תחזיות האנליסטים. הכנסות החברה עלו ב-0.6% ל-6.05 טריליון וון (6.4 מיליארד דולר), מעל לתחזיות.



התוצאות ללא חטיבת המסכים הדקים, הובלו על ידי גידול במכירות הטלפונים הסלולריים, גידול שאם יימשך עשוי להחזיר ל-LG את המקום ה-4 בשוק הסלולר העולמי, לאחר שברבעון השני איבדה אותו לטובת סוני-אריקסון. הרווח מתחום מכשירי הסלולר הסתכם ב-79.1 מיליארד וון, ירידה של 36% לעומת התקופה המקבילה, על רקע ירידה במחירי המכשירים בעולם. מכירות החטיבה ירדו ב-7.3% ל-2.1 טריליון וון. במונחי יחידות, נרשמה עלייה של 6.5% במכירות, ל-16.5 מיליון יחידות.



הרווח בחטיבת מסכי הטלוויזיה עלה ב-54% ל-43 מיליארד וון ? הרבה מעל לתחזיות האנליסטים לרווח של 20 מיליארד וון. LG היא יצרנית טלוויזיות הפלזמה השנייה בגודלה בעולם. הפסדי חטיבת LG פיליפס LCD הורידו 109 מיליארד דולר משורת הרווח הנקי של LG, לאחר שהמיזם דיווח על הפסד בסך 321 מיליארד וון ברבעון השלישי, על רקע הירידה במחירי מסכי ה-LCD. אתמול איכזבה גם פיליפס ההולנדית על רקע הפסדי המיזם המשותף.



עבור הרבעון הרביעי צופה LG מכירות בסך 5.3-5.5 טריליון וון ? ירידה לעומת הרבעון הרביעי בשנה שעברה, אז רשמה מכירות בסך 6.18 טריליון וון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully