וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד דן אלון יעמוד בראש מחלקת שוק ההון במשרד פירון

ענת רואה

17.10.2006 / 9:43

כך נודע ל-TheMarker; אלון עוזב את משרד זליגמן ולוקח עמו לקוחות גדולים כמו קבוצת אי.בי.אי וקבוצת דש



עו"ד דן אלון עוזב את משרד זליגמן ועובר למשרד פירון, ושם יעמוד כשותף בראש מחלקת שוק ההון של המשרד - כך נודע ל-TheMarker. לדברי אלון, בשל מעברו לפירון נודדים עמו לקוחות גדולים (שהיו עד כה של משרד זליגמן) כגון איגוד קרנות הנאמנות, קבוצת אי.בי.אי, קבוצת דש, חברת ורדינון ואיגוד חברי הבורסה שאינם בנקים.



יחד עם אלון, שנחשב לאחד מעורכי הדין הבכירים במחלקת שוק ההון של זליגמן, פורשות לפירון שתי עורכות דין צעירות ממחלקת שוק ההון - מירב בן חור והגר כהן.



משרד זליגמן מונה כ-45 עורכי דין, כרבע מהם במחלקת שוק ההון. בראש המחלקה עומד עו"ד גבי הייק. נראה כי מבחינתו של אלון, שצבר 15 שנות ותק במחלקת שוק ההון אך לא עמד בראשה, קל להסביר את המעבר שיאפשר לו לעמוד בראש המחלקה בפירון וכשותף בכיר במשרד.



עד לפני כמה חודשים עמד בראש מחלקת שוק ההון בפירון עו"ד אלון הלפרט, שעזב את המשרד ועבר לעבוד בחברת הביטוח מגדל שהיא אחת מלקוחות המשרד. משרד פירון מונה כ-70 עורכי דין ונחשב לאחד מעשרת המשרדי הגדולים בישראל. בראש המשרד עומדים עורכי הדין צבי פירון, צחי נרקיס, רפי מלמן, רנאטו יאראק, אלדד פירון ותמי פירון. מחלקת ניירות הערך במשרד מונה 12 עורכי דין.



עו"ד אלון מסר אתמול בתגובה: "עברתי כעת לפירון עם ותק של 15 שנה בשוק ההון, כעורך דין המטפל בפעילות שוטפת של חברות ציבוריות, הנפקות פרטיות וציבוריות, השקעות, קרנות נאמנות וקופות גמל ותעודות סל.



"אני מצטרף לפירון כשותף בכיר ומנהל מחלקת שוק ההון במשרד, קיבלתי הצעה שלא ניתן היה לסרב לה. למשרד פירון יש מסורת ארוכת שנים של טיפול בגופים בשוק ההון ובעסקות מורכבות בתחום. שילוב הכוחות שלנו יחד מציב אתגר מרתק".



עו"ד אלי זהר, שעומד בראש משרד זליגמן, מסר אתמול בתגובה כי "במשרד באים הרבה אנשים צעירים, גדלים והולכים הלאה. אנחנו שמחים בהצלחתם ובדרך כלל הברכות שלנו מלוות אותם. ברור שזה מאוד בסדר מבחינתנו שכך מתפתחים הדברים, אין מקום לכולם על אותה משבצת".



עו"ד רפי מלמן מסר בשם משרד פירון כי "אנחנו מאוד שמחים כמובן על הצטרפותו של דן ורואים בה חיזוק משמעותי למחלקת שוק ההון שלנו ולקוחותיה ובהם חברות הביטוח מגדל, מנורה והראל. דן בא עם הרבה ניסיון, מוניטין וידע. הוא מביא גם לקוחות נכבדים שבאים איתו".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully