וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשו מהמוסכניק שלכם - OEM

תומר הדר

17.10.2006 / 10:11

חשבתם שכדי להפחית עלויות צריך לנסוע למוסך נידח ומפוקפק? יש פתרון אחר - תכירו את ה-OEM - החלפים שעושים בית ספר לחלפים המקוריים; כתבה חמישית בסדרה





"קשה מאוד לעודד בעל מכונית לבקש חלקי OEM כשהוא מגיע למוסך", מוסיף טרנר. "מגוון חלקי OEM הוא אדיר. כמעט לכל חלק שמחליפים בטיפול שגרתי יש OEM מקביל וללקוח שאינו מבין בעניינים טכניים קל מאוד להתבלבל. הוא מעדיף לסמוך על התקנת חלק מקורי ולשלם יותר. המוסך יכול להפעיל לחץ על הלקוח שיתקין חלק מקורי בכל מיני תירוצים שנובעים מנתח הרווח של בעלי המוסכים על החלק המסוים".



יש מוסכים שנוקטים באמצעים אחרים כדי להגדיל את נתח הרווח שלהם: "כשלקוח מביא איתו חלק OEM אנחנו גובים מחיר שעתון גבוה יותר", מספר מנהל מוסך מרכזי של יבואנית רכב. "על חלק מקורי אנחנו מרוויחים 25% יותר ובאמצעות השעתון אנחנו מחזירים לעצמנו את הסכום שהפסדנו מכיוון שהלקוח הביא חלק OEM".



מעורבות גבוהה יותר בתחזוקת הרכב יכולה להניב הנחות משמעותיות בעלויות הטיפול. מומלץ לבקש מהמוסכניק להשתמש בחלקי OEM ולוודא שהתקנתם אינה משפיעה על מחירי השעתון.



למי שמעוניין להגדיל את החיסכון, מומלץ לבדוק אילו חלפים יש להתקין במכונית בזמן הטיפול, לרכוש אותם בחנויות חלפים שונות ולהביאם למוסך לצורך התקנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully