וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ אופטיווי קיבל התחייבות להשקעה של 5 מיליון דולר

גיא גרימלנד

17.10.2006 / 14:27

המשקיע בחברה הוא ליאו גריונואלד, המייצג את בנק ההשקעות AFG; ההשקעה - לפי אבני דרך שנקבעו



חברת אופטיווי, בוגרת החממה הטכנולוגית טרגטק בנתניה, קיבלה התחייבות להשקעה של 5 מיליון דולר בחברה, בהתאם לאבני דרך מסוימות. את ההשקעה ביצע משקיע קנדי, ליאו גריונואלד, המייצג את בנק ההשקעות AFG. למשקיע הקנדי יש זכות סירוב ראשונה להצטרפות להשקעה בחברה. אבני הדרך שנקבעו הם לפי היקף ההזמנות למערכת שפיתחה ברבעון הראשון לשנת 2007, כמו גם יעדים נוספים.
המימון מהגיוס הנוכחי יאפשר לאופטיווי להגביר את קצב החדירה של מוצריה בקרב מפעילים סלולריים בארץ ובחו"ל, ולקדם את תוכניות השיווק.



אופטיווי פיתחה טכנולוגיה של דגימה אופטית, עליה מבוססת משפחת המוצרים שלה, לכיסוי של תקשורת סלולרית בתוך שטח בנוי. המוצרים של אופטיווי מאפשרים העברה בו-זמנית של תשדורות בכל סוגי הטכנולוגיות הניידות ותשדורות וידיאו, בכל תדר, על גבי סיב אופטי אחד.



המייסד של החברה הוא היזם של חברת מובייל אקסס (לשעבר פוקסקום וויירלס מבית פוקסקום), לוקה ברקוביץ', שעזב את מובייל אקסס ב-2001. ב-2004 כבר הקים בשיתוף עם חממות המדען הראשי, את אופטיווי. למעשה, אופטיווי עושה שימוש בחלק מרעיונות הפיתוח של פוקסקום. החברה ביצעה ניסוי במערכת שלה עם חברת פלאפון ומירס בהצלחה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully