וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטרו פותחת שלוש חנויות בבנגקוק

גלי ברגר

17.10.2006 / 15:10

גבי רוטר: "בנגקוק היא צומת מרכזי ויכולה להיות כרטיס הכניסה שלנו למדינות מזרח אסיה"

קסטרו פותחת בימים אלה שלוש חנויות בשיתוף עם זכיין בבנגקוק שבתאילנד. שתי חנויות - האחת לגברים והשנייה לנשים - ייפתחו בקניון Central World Plaza - קניון חדש בעיר, ויתפרסו על 370 מ"ר בקומות נפרדות. חנות נוספת בגודל 330 מ"ר, שתיועד לנשים וגברים גם יחד, תיפתח בסיאם סנטר - הקניון המרכזי בעיר, שעבר באחרונה שיפוץ ומוכר לכל חובבי השופינג אשר ביקרו בבנגקוק.

לפני שנה חתמה קסטרו על הסכם זכיינות עם חברת PEPPO INC, זכיינית GAP ו-MANGO בתאילנד. קסטרו פעלה בארבע פינות מכירה בתוך בתי כלבו במהלך השנה, ועתה משקיעות שתי החברות 400 אלף דולר בפתיחת החנויות העצמאיות.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו, מעריך כי המכירות יעמדו על מיליון דולר לחנות בשנה: "החשיבות של בנגקוק היא לאו דווקא בפוטנציאל המכירות בעיר - שכן לא מדובר במדינה עשירה - אלא בעובדה שהיא צומת מרכזי. תאילנד היא יעד פופולרי בקרב תיירים, והיא יכולה להיות שער הכניסה שלנו למדינות אחרות במזרח אסיה. אם נפנה לחברה במדינה אחרת באזור, נוכל לשלוח אותה לראות את החנות בבנגקוק ולא נצטרך להרחיק עד לאירופה או ישראל. ייתכן גם שבעקבות הנוכחות שלנו בבנגקוק, יפנו אלינו חברות שיתעניינו בפתיחת קסטרו באזורן".

אסטרטגיית הצמיחה של קסטרו מושתתת בעיקר על צמיחת הרשת בחו"ל. בשנתיים האחרונות השקיעה החברה ביצירת תשתית לפעילות הזו: "הקמנו חברת שילוח במזרח הרחוק, בנינו והפעלנו מרכז לוגיסטי משוכלל אשר תומך בצמיחה העתידית בשווקים בינלאומיים", אמר רוטר.

המוני הישראלים שנופשים בתאילנד וצובאים על קניוני בנגקוק יוכלו אמנם לשוב עכשיו לארץ כשבגדי קסטרו במזוודתם יחד עם חיקויי דולצ'ה אנד גבאנה, אך המחירים, לדברי רוטר, יהיו דומים לאלו בישראל.

קסטרו מפעילה כיום 26 חנויות בחו"ל, בין היתר בגרמניה, רוסיה, אוקראינה, שווייץ, לטביה, רומניה ותאילנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully