וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על תבטל 7 תקנים של סמנכ"לים וראשי אגפים

זוהר בלומנקרנץ

17.10.2006 / 17:05

אל על: אין כוונה לפטר את העובדים אשר התקן שלהם בוטל, אלא לנסות ולשלב אותם בתפקידים אחרים בחברה


מנכ"ל אל על, חיים רומנו, הודיע היום על שינויים במבנה הארגוני של החברה, כחלק מצעדי ההתייעלות שעיקרם ביטול שבעה תקנים של תפקידי סמנכ"ל וראשי אגפים.

השינויים הצפויים הם ביטול תקן סמנכ"ל מכירות עולמי והעברת סמכויותיו לסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים; תקן ראש אגף אזורי אפריקה אסיה והים התיכון יבוטל ונציגויות אל על יחולקו מחדש בין שלושה ראשי האגפים האזוריים; תפקיד ראש אגף תכנון וכלכלה יבוטל; תפקיד מנהל מכירות סניף ישראל יבוטל; אחד משני התקנים הבכירים בחברת סאן דור, חברה בת של אל על לטיסות שכר, יבוטל; תקן ראש אגף תכנון מסחרי יומר למעמד ראש תחום; תקן ראש אגף מבצעי קרקע יומר לתת אגף במעמד סגן ראש אגף.

ל-TheMarker נמסר, כי אין כוונה לפטר את העובדים אשר משמשים עתה בתפקידים אלה, אלא לנסות ולשלב אותם בתפקידים אחרים בחברה. רומנו אמר כי, "השבוע החלה אל על בביצוע שלב נוסף בתהליך ההתייעלות הכולל היערכות מחדש בהנהלת החברה. תהליך זה נעשה בתיאום מלא עם כל הנוגעים בדבר, ברגישות ובאנושיות המתחייבת. אנו מתקדמים לקראת שינוי מבנה ארגוני אשר יאפשר לנו להצעיד את החברה קדימה ולאפשר לה להתמודד אל מול האתגרים המשתנים. אני מאמין, כי לאחר סיום תהליך השינוי בחברה, תוכל אל על להמשיך למצות את פוטנציאל הצמיחה הכלכלית שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully