וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'פריס: צורן עשויה להציג תחזיות חלשות לרבעון הרביעי עקב החולשה במכירות השבבים ל-DVD ולמצלמות דיגיטליות

עומרי כהן

17.10.2006 / 18:34

"המניה נסחרת בשווי הוגן; חקירת האופציות עשויה לספק נקודות כניסה טובות יותר למשקיעים"



" צפויה להציג תוצאות בהתאם לתחזיות ברבעון השלישי או נמוכות מהן במקצת, אולם צפויה לספק תחזיות חלשות לרבעון הרביעי של 2006", כך העריך היום בנק ההשקעות ג'פריס אנד קומפאני. בעדכון למשקיעים על מצב חברות השבבים לקראת פתיחת עונת הדו"חות במניות הטכנולוגיה, העריכו היום האנליסטים בג'פריס, כי צורן עשויה לעמוד בתחזית הממוצעת בשוק להכנסות של 132 מיליון דולר ולרווח של 28 סנט למניה ברבעון השלישי, או להציג תוצאות נמוכות במקצת. עם זאת, על רקע החקירה הפנימית שמבצעת כיום צורן בנושא חלוקת האופציות בחבר, מאמינים בג'פריס כי צורן תספק רק נתונים חלקיים בנוגע לביצועיה הכספיים.



בג’פריס מציינים, כי מכירות השבבים לטלוויזיות דיגיטליות (DTV) המשיכו להציג ביצועים חזקים הודות לזכייה בחוזה עם סאניו היפאנית, לאספקת שבבים למסכי פלאסמה ו-LCD. אולם מנגד איפיינה חולשה עונתית את מכירות השבבים לנגני DVD ולמצלמות דיגיטליות. לדברי האנליסטים, בדיקות שביצעו בערוצי ההפצה בשוק, מצביעים על אפשרות להמשך החולשה במכירות ה-DVD והמצלמות הדיגיטליות גם ברבעון הרביעי, אשר עשויים לגרום לתחזיות המוקדמות של האנליסטים להיראות אופטימיות מדי.



בנוסף, מעריכים בג'פריס כי ההמתנה בשוק להשקת נגני DVD ב-HD (איכות שידור גבוהה) ובטכנולוגיית blu-ray, המאפשרת אחסון מידע בהיקף של עד פי 6 מזה המאוחסן ב-DVD רגיל, עשויה למתן את מכירות הנגנים בעונת החגים המתקרבת. להערכת האנליסטים, תפרסם צורן תחזיות לרבעון הרביעי שיהיו נמוכות מהתחזית הנוכחית בשוק להכנסות של 127 מיליון דולר.



עוד ציינו האנליסטים, כי על אף שהם ממשיכים להאמין ביכולתה של צורן להרחיב את עסקיה בתחום השבבים לטלוויזיות דיגיטליות, הרי שמחירה הנוכחי של המניה משקף כיום שווי הוגן לחברה. כמו כן, חקירת האופציות שעדיין תלויה ועומדת מעל ראשה של החברה, עשויה לספק להערכתם למשקיעים, נקודות כניסה טובות יותר להשקעה בצורן.



בג'פריס חזרו על המלצת "החזק" לצורן עם מחיר יעד של 18 דולר. המניה מגיבה היום לדברים בירידה של 2% ל-16.2 דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully