וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי בזק נתערו לפנייתו של גלברד: דוחים את העיצומים ב-90 יום

גיא גרימלנד

18.10.2006 / 10:54

הנהלת בזק דורשת ממשרד התקשורת לכנס דיון דחוף בכל הנושאים היוצרים אפליה רגולטורית לחברה



ארגון עובדי בזק נעתר לפנייתו של מנכ"ל קבוצת בזק, יעקב גלברד, והחליט שלא לנקוט בשלב זה בעיצומים, בהם התכוון לנקוט במסגרת סכסוך העבודה שהוכרז נגד הרגולטור.



בהודעה שפירסמה בזק, נאמר כי גלברד ביקש מיו"ר ארגון עובדי בזק, שלמה כפיר, שלא לנקוט כל צעדים ארגוניים לתקופה של 90 יום, כדי לאפשר הידברות משותפת מול משרד התקשורת. ארגון עובדי בזק, נעתר לבקשה, לאחר התייעצות עם יו"ר ההסתדרות.



בבזק מציינים בהודעה, כי "הנהלת בזק דורשת ממשרד התקשורת לקיים עמה דיון דחוף בנושא הסרת מגבלות רגולטוריות חמורות המוטלות רק על בזק בתחום הטלפוניה". לטענת בזק, אין מגבלות דומות לאף קבוצת תקשורת אחרת בישראל או בעולם.



עוד אומרים בבזק, כי העובדה שמשרד התקשורת מתמהמה בנושאים שונים, שהם קריטיים לבזק ולעובדיה, יוצרת אי ודאות אצל העובדים וחשש כבד מפני צעדי פיטורים שעלולים להיות רחבים מהמצופה. "כמי שאחראית לפרנסתם של למעלה מ-8,000 משפחות, הנהלת בזק מבינה את החשש של העובדים לאבד את מקום עבודתם ומכבדת את זכותם הבסיסית לשבות", מבהירה החברה בהודעה לעיתונות. "הנהלת בזק חשה שאינה יכולה להגן על מחדליו של משרד התקשורת, אך עם זאת, ההנהלה תעשה הכל על מנת למנוע פגיעה בלקוחות בזק, בחברות תקשורת אחרות, ובציבור כולו. לכן, ביקשה מארגון העובדים לדחות את העיצומים, בשלב זה, בשלושה חודשים, על מנת שיהיה פרק זמן נוסף להתדיינות דחופה מול המשרד.



בהודעה נמסר עוד כי: "הנהלת בזק קוראת לשר התקשורת לפתוח במו"מ מואץ להסרת חוסר הוודאות וקביעת המועדים להסרת המגבלות מבזק. המשך חוסר הוודאות עלול להביא לפיטורי עובדים מבלי לתרום דבר לתחרות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully