וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרציקוביץ' מודה לראשונה: "שמכבי ת"א תממן את עצמה; אני לא מעביר יותר כספים מהחברות העסקיות שלי לטובת מכבי"

משה בוקר

18.10.2006 / 10:20

על פי לוני הרציקוביץ', עסקיו פורחים ומי שטוען שאין לו מה לאכול, תישלח לו הזמנה לארוחה זוגית; בראיון לא שגרתי ל"ספורט הארץ" מנסה הרציקוביץ' להתנער מתפקיד שק החבטות של הכדורגל והכלכלה הישראלים





מכבי הנוכחית הפסידה כבר שלושה משחקי ליגה מתוך חמישה, והידרדרה למקום העשירי בטבלה. אבל לאוהדים ולעיתונאים שמקניטים אותו ללא הרף ודורשים ממנו ללכת הביתה, הרציקוביץ' מעדיף להזכיר את האליפות, הגביעים וההשתתפות במפעלים האירופים בכלל ובליגת האלופות בפרט.



"ב-12 השנים שאני במועדון מכבי היתה אימפריה. אז עכשיו היא בקשיים, עכשיו לא הולך לנו. גם ברצלונה הגדולה היתה במשבר ולקח לה כמה שנים לחזור להיות קבוצה גדולה, וגם אנחנו נחזור להיות אימפריה.



"אנשים שכחו ובעצם אולי לא יודעים שאני ירשתי את מכבי כשהיו בסך הכל 1,500 מנויים, מתוכם 40 מנויי כבוד. פעם אחת בתקופה של רוני קליימן מילאו את איצטדיון רמת גן נגד מכבי חיפה, עשו מזה קרנבל והפכו את זה להישג הגדול ביותר מאז קום המדינה. אני בתקופה שלי הבאתי ספונסרים בסכומים של יותר מפי חמישה, מילאנו פעמים רבות את רמת גן ודאגתי שיהיו אלפי מנויים כל שנה. אין קבוצה אחת בכדורגל הישראלי, אולי מלבד מכבי חיפה, שיכולה להתגאות בהישג כזה. אז על איזה כישלון בדיוק מדברים? איך אפשר להגיד שאני נכשלתי, שאני לא יודע לנהל ושאני צריך ללכת הביתה?"



לא תפתח את הארנק כדי להתחזק?



"המאמן צריך להסתדר עם השחקנים שישנם. תקציב הקבוצה לא יגדל, לא עכשיו ולא בינואר. זה התקציב שיש ועם זה אלי כהן יצטרך להסתדר. הזרמתי המון כספים לקבוצה במשך השנים והחלטתי שדי. אפשר להתקיים, אפשר להסתדר ואפשר להתגלגל גם בלי הזרמה של מיליונים. זה לא אומר שפה ושם אם יהיה חסר כסף בסוף עונה, ויהיה חסר, אני לא אשלם".



אולי תמכור כבר?



"למי בדיוק? מאיר שמיר לא רוצה לרכוש את מכבי ת"א והוא לא ירכוש. דייויד פדרמן לא רוצה לקנות את מכבי ת"א והוא לא יהיה במכבי. אין לי מושג מי רוצה את מכבי. אני לא יושב על הרצפה כל יום ומחפש קונה. חיפשתי ולא מצאתי. הייתי שמח מאוד לראות שותפים טובים בעלי אמצעים יותר גדולים ממני. הלוואי שיגיע האדם הישר וההגון, ייכנס אתי שותף או יקנה את הקבוצה ויעשה אותי מאושר. כל עוד אין אדם כזה אני ממשיך כרגיל במכבי ת"א".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully