וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.סי.טל מתרחבת לרשתות הדור החדש: רוכשת חברה בת של טלרד בעסקת חילופי מניות

גיא ימין

8.8.2001 / 1:49

שווי העסקה לרכישת חברת טלרד הוק נט-1, לפי מחיר העסקה של מניית אי.סי.טל הלילה, הוא 11 מיליון דולר

תוצאותיה העגומות של אי.סי.איי ברבעונים האחרונים, ולעומתן הצמיחה העקבית בהכנסות וברווחים של החברה הבת אי.סי.טל , הקנו לאחרונה את הכינוי הלא רשמי "קרן האור של אי.סי.איי". ייתכן כי ההודעה המתפרסמת היום מכיוונה של החברה, בדבר רכישה שתאפשר לה להציע ללקוחותיה קו מוצרים שלם יותר, תחזק אף יותר את ה"אור" שמפיצה החברה.

החברה אותה רוכשת אי.סי.טל היא חברה בת של טלרד בעלת השם הארוך Telrad Hawk NET-1, הידועה גם בשם NetEye. החברה מפתחת קו מוצרים למניעת הונאות ברשתות IP ורשתות דור חדש בעוד שאי.סי.טל עצמה מתמחה בפיתוח מערכות מבוססות תוכנה וחומרה לגילוי ומניעת הונאות ברשת הטלפון. רכישה זו, אם כך, הינה סינרגטית לפעילות הקיימת של החברה, ומאפשרת לחברה להציע פיתרון כולל יותר, תוך השגת שולי רווח גבוהים יותר.

במסגרת עסקת חילופי המניות תרכוש אי.סי.טל את כל מניותיה של נט-איי, בתמורה ל-850 אלף ממניותיה של אי.סי.טל. מניית אי.סי.טל סגרה את המסחר בשווי של 13 דולר כך שהשווי הכולל, לפי מחירי הסגירה של היום, הוא 11 מיליון דולר. לנט-איי ניתנו גם מיליון אופציות במחיר מימוש של 24 דולר למניה, ו-250 אלף אופציות במחיר מימוש של 28 דולר למניה.

"אני מאמין כי הרכישה תמצב את אי.סי.טל כמובילה בתחום מניעת ההונאות ברשתות הדור החדש, ותקצר את היציאה לשוק של מוצרינו החדשים", אמר בתגובה לעסקה אהרון שייך, מנכ"ל ונשיא החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully