וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי הרשקוביץ: "התפטרות מקוב - חדשות רעות לטבע"

שרון שפורר

18.10.2006 / 14:41

לדבריו "ההחלטה להצניח מישהו חסר ניסיון יכולה לגרום לנזקים של מיליארדי שקלים"

אורי הרשקוביץ, האנליסט שסיקר שנים את ענקית הפרמצבטיקה הישראלית , סבור היום כי אם השמועות על התפטרותו של מקוב והחלפתו בידי שלמה ינאי, מנכ"ל מכתשים אגן, נכונות - הרי שמדובר בחדשות מאוד רעות לחברה.

ההחלטה להצניח מישהו חסר ניסיון בתחום הפרמצבטיקה, יכולה לגרום לדעתו לנזקים של מאות מיליוני שקלים, שכן כל החלטה בתחום זה כרוכה בעלות כספית לא מבוטלת של מיליוני דולרים, אם מדובר בהחלטה על פיתוח מוצר גנרי, עד מאות מיליונים לפיתוח מולקולות ושליחתן למבחנים כימיים, ומיליארדי שקלים לרכישת החברה.

הרשקוביץ לא יכול לחשוב על תחום שבו צריך יותר ניסיון מאשר תחום הפרמצבטיקה - משהו שלא קיים באותה מידה לפחות בתחום האגרוכימיה.

גם בכלל פיננסים בטוחה מאוד הופתעו מהידיעה: "4 שנים זה לא מספיק זמן למיצוי ניהול ענקית כמו טבע", אמרה היום האנליסטית יסכה ארז, "ולא רק זאת, אלא שבדרך כלל ממנים מנכ"ל מבפנים".

"המשקיעים", מוסיפה ארז, "לא אוהבים את ההודעה ואת חוסר הוודאות בעקבות התפטרות מקוב, שמונה על ידי הורביץ והיה מאוד מוערך על ידיהם". גם המינוי של שלמה ינאי לתפקיד, הפתיע את כלל פיננסים בטוחה, במיוחד משום שאינו מגיע מאותו התחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully