וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל: אלי ארוך מסתתר מאחורי טענות פרוצדורליות עקב חששו מחשיפת המסמכים המזויפים בהם השתמש במהלך הבוררות

ארנון בן-יאיר

18.10.2006 / 20:37

אלי ארוך טען כי כלל מבקשת לתקן את בקשתה לביטול פסק בורר, במסווה של בקשה לעיון חוזר ובקשה להזמנת עדים



כלל פיננסים הגישה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב, את תשובתה לתגובת אלי ארוך לבקשה של כלל לזמן עדים נוספים במסגרת הדיון בבקשה לביטול פסק בורר. ארוך טען השבוע, כי כלל מבקשת לתקן את בקשתה לביטול פסק בורר, במסווה של בקשה לעיון חוזר ובקשה להזמנת עדים. עוד טען ארוך כי כלל עושה כל שביכולתה לעכב את בירור הבקשה לביטול פסק בורר או לטרפדו, תוך שהיא יודעת על המצוקה בה הוא ואמו נמצאים ועל כך שהגיעו לפת לחם.

כלל משיבה לטענות ואומרת, כי ארוך מבקש להדוף טענות כבדות משקל בדבר מרמה ושימוש במסמכים מזויפים על ידו במהלך ניהול הבוררות, באמצעות טענות סרק דיוניות. לטענת כלל, היא הגישה לחקירת המשטרה ראיות חותכות וחד משמעיות המוכיחות שארוך השתמש במסמכים מזויפים בזמן הבוררות. לטענתה, בניגוד לטענת ארוך, מדובר במסמכים שלא נטען לגבי זיופם תוך כדי הבוררות, ושהוצאו מתיק הבוררות, אלא במסמכים אחרים ונוספים, שעליהם נודע לכלל רק לאחר הגשת הבקשה לביטול פסק בורר. לטענת כלל, ארוך חושש מפני בירור האמת בפרשת הזיופים, ועל כן הוא מסתתר מאחורי טענות פורמליסטיות כדי למנוע בירור לגופו של עניין של טענות כלל.

לפי כלל, מאחר שהעניין מצוי בחקירת משטרה, החברה מנועה מלחשוף את הראיות שהעבירה לידי המשטרה המוכיחות את הזיופים. החברה ביקשה מבית המשפט לדחות את הדיון בבקשה לביטול פסק בורר עד אשר תסתיים החקירה, אך מאחר שבית המשפט דחה את בקשתה זו, לא נותרה בידיה ברירה אלא לזמן את העדים הרלוונטיים, ולהעיד אותם בכל הנוגע לזיופי המסמכים שביצע ארוך. כלל מתארת בתשובתה מדוע העדים שזומנו על ידה רלוונטיים להוכחת טענות הזיופים המועלות על ידה, ובפרט מציינת את כשרותו של דוד שילוח ("הצל") להעיד על זיוף המסמכים, חרף מצבו הנפשי.



כלל פיננסים טוענת כי המשטרה מסרבת להשיב לידיה חומר חקירה שכלל עצמה מסרה למשטרה. לטענתה, לא יעלה על הדעת שקורבן פרשיית הזיופים שפנה למשטרה, לא יוכל לעשות שימוש להוכחת טענותיו בהליך אזרחי, בחומר שהוא עצמו מסר למשטרה. לפיכך, לטענתה, יש להמתין לסיום החקירה, או לאפשר לה לזמן עדים להוכחת טענותיה. לטענת כלל ייגרם לה עיוות דין חמור אילו לא תינתן לה הזדמנות מלאה להוכיח את טענות הזיוף המועלות על ידה.



לטענת ארוך, מאז שכלל הגישה את בקשתה לביטול פסק בורר לא התקיים כל שינוי בנסיבות המצדיק הגשת בקשה נוספת לזימון עדים. בנוסף, לטענתו, הליך של המרצת פתיחה נועד לתביעות שהן משפטיות בעיקרן ואינן מצריכות בירור עובדתי מעמיק. לטענתו, כלל כבר מבקשת להעיד 12 עדים. ארוך תוקף את הרלוונטיות של כל עד שצוין ברשימת העדים שכלל ביקשה לזמן.



כלל ביקשה לזמן את עו"ד שלי אודווין מרשות ני"ע. ארוך טוען כי במהלך הבוררות הגיע ראש רשות ני"ע משה טרי לעדות, שבה מסר כי הרשות מנועה לגלות חומרים שבידיה. לכן נטען, כי ממילא גם עו"ד אודווין תהיה מנועה להעיד וזימונה מיותר. לבסוף טוען ארוך, כי אין לזמן את העד דוד שילוח, שלטענת כלל מסר בידיה מסמכים מזויפים שארוך עשה בהם שימוש לצורך הבוררות. לטענת ארוך, שילוח, המכונה ה"צל" של ארוך, הוא נכה צה"ל 100% ואינו כשיר להעיד.



כלל פיננסים מיוצגת על ידי עורכי הדין רם כספי וגד טיכו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully