וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו קופל בוחנת להתמודד על רכישת גרנית הכרמל

שרון שפורר

19.10.2006 / 12:54

ניו קופל עלתה מאז תחילת השנה ב-46%. מתמודדים נוספים לרכישת גרנית: מאיר שמיר, ישעיהו לנדאו וקבוצת יוצאי צ'ק פוינט

בורסת השמות לרוכשים אפשריים של קבוצת האחזקות גרנית הכרמל של האחים בורוביץ' נמשכת. אם עד היום היה מדובר בשמועות וספקולציות, אז יש כבר מתמודדת רשמית ראשונה: חברת הליסינג ניו קופל, של שלמה שמלצר, דיווחה היום כי היא אכן בוחנת אפשרות להשתתף במכרז, כפי שפורסם בעבר.

ניו קופל מצטרפת למתמודדים "הפחות רשמיים" על רכישת גרנית הכרמל - אלה שלא הודיעו על כך באופן רשמי - ובהם מאיר שמיר, ישעיהו לנדאו, המחזיק ב-25% ממניות החברה יחד עם איש העסקים ברנרד שרייר, קבוצת יוצאי צ'ק פוינט, ג'רי שוורץ, פרנק לואי, רון לאודר, בני אלג'ם וגם שמות כליאוניד נבזלין - מבעלי השליטה בפטרוכימיים.

בעלי השליטה בגרנית, משפחת בורוביץ וחברת גלנקור, העמידו את גרנית למכירה ושכרו את שירותי בנק ההשקעות האמריקאי מריל לינץ' לניהול תהליך המכירה. הערכות קודמות דיברו על עסקה שתשקף לגרנית הכרמל שווי של כ-260 מיליון דולר - או 1.1 מיליארד שקל על פי שער הדולר היום - אל מול שוויה של גרנית הכרמל בשוק, המגיע לכ-920 מיליון שקל, אחרי עלייה של 28% במניה מתחילת השנה.

היום מטפסת גרנית ב-1.1%, במחזור לא גדול של כ-250 אלף שקל. האחזקה העיקרית בה שלמה שמלצר כנראה מתעניין היא חברת סונול - מה שעשוי ליצור סינרגיה גדולה עם עסקי הליסינג שלו. ניו קופל עלתה מאז תחילת השנה ב-46%, והיום היא מטפסת ב-3.1% במחזור ער מהרגיל של 1.6 מיליון שקל. שווי השוק של החברה מגיע לכ-320 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully