וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

T-Mobile הסלובקית תטמיע את פתרונות פלאש נטוורקס בעסקה של 4-3 מיליון דולר

גיא גרימלנד

19.10.2006 / 17:09

החברה בחרה בפלטפורמת NettGain של פלאש נטוורקס לשיפור חוויית הגלישה באינטרנט הסלולרי



חברת T-Mobile הסלובקית בחרה בפלטפורמת NettGain של פלאש נטוורקס, לשיפור חוויית הגלישה באינטרנט הסלולרי, בעסקה שהיקפה מוערך בכ-3 עד 4 מיליון דולר לשלוש שנים. פתרון ה-NettGain מנטר את איכות הרשת בשימוש של כל לקוח, ומשפר את קצב העברת הנתונים ברשת המפעיל.

מעבר להאצת קצבי ההורדה של דפי אינטרנט ואי-מייל, פלטפורמת ה-NettGain מזהה את הסטטוס של פעילות המשתמש, ובמקרה בו החיבור הסלולרי מתנתק, ההורדה של קובץ או של אי מייל, ממשיכה מאותו מקום שבו הפסיקה.



פלאש נטוורקס, שהוקמה ב-1996, פועלת בתחום מערכות לאספקת שירותי מידע והאצת תקשורת אינטרנט על גבי רשתות נתונים סלולריות ו-WLAN. בספטמבר 2003 התמזגה פלאש נטוורקס עם חברת אדג'נגו נטוורקס (Adjungo Networks), בעסקת חילופי מניות.

לפי נתוני IVC-ONLINE, גייסה החברה לאחרונה כ-15 מיליון דולר, לפי שווי של 35 מיליון דולר לפני הכסף. הגיוס הובל על ידי קרנות ההון סיכון האמריקאיות הרבורווסט וארגונאוט, לצד המשקיעים הקיימים בחברה, קרנות ההון סיכון אוורגרין, גיזה ואתגר.



"משתמשים מצפים שחוויית הגלישה על גבי HSDPA (טכנולוגיית High-Speed Downlink Packet Access) תשתווה לציפיות, ניתן להשיג זאת רק על ידי ניהול ושיפור יעודי של חווית המשתמש", אמר ליעם גלין, מנכ"ל פלאש נטוורקס.

בחברה מציינים כי מעל 40 מפעילים סלולריים ברחבי העולם בחרו עד כה ב-NettGain. בין לקוחות החברה נמנים קבוצת T-Mobile כולה, Vodafone איטליה, SFR ,Alltel ,Chunghwa Telecom ורבים נוספים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully