וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסלנס נשואה: "לשלמה ינאי אין כל ניסיון בענף התרופות הגנריות המורכב; אנו רואים זאת בצורה שלילית"

עומרי כהן

19.10.2006 / 21:35

האנליסט ריצ'רד גאסו: "ינאי מגיע לטבע לאחר ארבע שנים של תוצאות מעורבות כמנכ"ל מכתשים אגן"



בבית ההשקעות אקסלנס נשואה חזרו אמנם אתמול על המלצת "קנה" למניית טבע, עם מחיר יעד של 45 דולר, אולם מדברי האנליסט ריצ'רד גאסו, עולה חוסר שביעות רצון מהחלפתו של הנשיא והמנכ"ל ישראל מקוב, במנכ"ל מכתשים אגן, שלמה ינאי.



"ינאי מגיע לטבע לאחר ארבע שנים כמנכ"ל מכתשים אגן, בהן הציגה החברה תוצאות כספיות מעורבות", כתב גאסו בסקירה באנגלית אשר הופצה גם למשקיעים בחו"ל וגרמה אולי לכמה מהם לנוע באי נחת, לנוכח הדעות השליליות המגיעות מישראל. "לינאי אין כל ניסיון בענף התרופות הגנריות המורכב ואנו רואים זאת בצורה שלילית. הוא מחליף את מקוב, אשר העביר כמעט אחת עשרה שנים בטבע, מתוכן ארבע האחרונות בתפקיד המנכ"ל", הוסיף גאסו.



גאסו אינו צופה שינויים קלים בלבד באסטרטגיה של טבע בטווח הזמן הקצר עד בינוני, מאחר שלדבריו, ינאי יידרש להשקיע זמן רב בלימוד עסקיה של טבע. אפילו בטווח הארוך, הוא חושב שינאי יזכה להשגחה צמודה של היו"ר אלי הורביץ, אשר כיהן כמנכ"ל טבע במשך 25 שנה, טרם מינויו של מקוב.



"למרות שבאופן כללי אנו מעריכים את ההתפתחויות כשליליות, אנו לא רואים כל שינוי ביסודות של טבע. אף על פי כן, השיבושים בניהול יעוררו סנטימנט השקעה שלילי בזמן הקרוב, אשר ייצור הזדמנות קנייה עבור משקיעים לטווחים בינוניים וארוכי טווח", כתב גאסו.



מניית טבע מאבדת הערב 4.2% בנאסד"ק למחיר של 33.3 דולר, ומשלימה נפילה דו יומית של כ-6.1% מאז הפרסום על עזיבתו של מקוב, אתמול.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully