וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: עליות בהובלת חברות מגזר הנפט; טוקיו והונג קונג עלו ב-0.6%

הדר תדמור

20.10.2006 / 9:23

מניית סוני היפאנית ירדה ב-0.8% בעקבות דיווחה על ירידה של 93% ברווחיה



עלייה נרשמה בבורסות אסיה בהובלת חברות הנפט, בעקבות החלטת אופ"ק לקצץ 4.3% ממכסת התפוקה העולמית, במטרה לרסן את ירידת המחירים. טוקיו והונג קונג עלו ב-0.6%, סיאול עלתה ב-0.7%.



ארגון אופ"ק - ארגון המדינות האחראיות על למעלה מ-40% מתפוקת הנפט העולמית - החליט לקצץ את מכסות תפוקת הנפט העולמיות ב-1.2 מיליון חביות ביום - 200 אלף חביות יותר מהחלטת אופ"ק הבלתי רשמית שנתקבלה בשבוע שעבר. הקיצוץ במכסות תפוקת הנפט נועדו לרסן את הירידה במחירים, והוא ייכנס לתוקף החל מ-1 בנובמבר.



בעקבות הידיעה עולים מחירי הנפט במסחר שלאחר שסגירה בבורסת הסחורות של ניו יורק. מחירי החוזים הנפט למסירה בחודש נובמבר עולים ב-0.6% ונסחרים ברמה של 58.86 דולר לחבית. מחיר הנפט נמוך כעת ביותר מ-25% משיא של כל הזמנים - 78.4 דולר לחבית - שרשם בחודש יולי.



בעקבות החלטת שרי אופ"ק, נרשמה עלייה במניות מגזר הנפט. אינפקס היפאנית עלתה ב-1.8%. מניית פטרוצ'יינה עלתה ב-0.8%.



מניית צ'יינה מובייל, חברת הטלקום הגדולה בעולם, עלתה ב-1% לקראת פרסום דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי.



מניית סוני ירדה ב-0.8% ביפאן. יצרנית האלקטרוניקה היפאנית הודיעה אתמול, לפי נתונים ראשוניים, על ירידה של 93% ברווחיה ברבעון השני של החברה, שנסתיים ב-30 בספטמבר. בנוסף, הודיעה סוני על קיצוץ תחזית הרווח לכלל שנת 2006. כמו כן, ייתכן שיתעכב שיווקה של קונסולת המשחק פלייסטיישן 3, בשל מחסור בחלקים.



מניית יצרנית המכוניות היפאנית טויוטה עלתה ב-1.4%, לאחר שדיווחה על עלייה של 12% במכירותיה באירופה בשנה שנסתיימה בספטמבר. מניית יצרנית המכוניות ניאסן, השנייה בגודלה ביפאן, עלתה ב-3.1%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully