וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק לנכסים ובניין

עומר שרביט

22.10.2006 / 12:00

נכסים ובניין ודסטיני רוכשות שני מלונות הילטון באנגליה בהשקעה של כ-3.7 מיליארד שקל

נכסים ובניין ודסטיני נכנסות להשקעה רחבת היקף בנדל"ן באנגליה. מספר חודשים לאחר שנעדרו מ"עסקת ההילטונים", רוכשות שתי החברות שבשליטת נוחי דנקנר מצד אחד ואבי רויכמן ואריה עובדיה מצד שני, שני בתי מלון באנגליה בעלות של 463 מיליון ליש"ט.

נכסים ובניין תחזיק 20% מבתי המלון ושיעור זהה יוחזק על ידי דסטיני - חברה פרטית המחזיקה בגירון הציבורית. החברה האנגלית הפרטית The Tonstate Group Limited תחזיק ב-60% הנוספים. השותפות רוכשת את הילטון לונדון והילטון בירמינגהאם והזכויות הקשורות בהם.

Hilon London Metropole ממוקם במרכז לונדון בסמוך לתחנת הרכבת התחתית פדינגטון. המלון כולל 1,054 חדרים, סוויטות, דירות ומרכז כנסים. Hilton Birmingham Metropole ממוקם בבירמינגהאם, העיר השנייה בגודלה באנגליה, וכולל 794 חדרים, מרכז כנסים וקאנטרי קלאב. בתי המלון מנוהלים על ידי רשת הילטון לתקופה של 30 שנה.

עלות הרכישה כוללת השקעה של 23 מיליון ליש"ט שתתבצע במהלך 3 השנים הקרובות. הרכישה תמומן בהלוואות בנקאיות ארוכות טווח בלא זכות חזרה לווה ("נון ריקורס"), בסך של 400 מיליון ליש"ט. היתרה, בסך של 63 מיליון ליש"ט, תמומן בהון עצמי. חלקה של נכסים ובניין בהון העצמי יהיה 17.3 מיליון ליש"ט. הרווח התפעולי שצפוי מהמלונות בסוף השנה הינו כ-39.4 מיליון ליש"ט.

סגי איתן, מנכ"ל נכסים ובניין, אומרת כי זו אחת העסקות הגדולות של נכסים ובניין שהמרכיב הבינלאומי בפעילותה הולך וגדל: "לשני בתי מלון מיקום מצוין - המלון בלונדון סמוך לתחנת רכבת ישירה לשדה תעופה וחברות תעופה רבות מלינות בו את צוותיהן. כמו כן, יש שם מרכז כנסים של אלפי אנשים. השילוב של ייזום נדל"ן ונדל"ן מניב נותן לנו יתרון גדול ומביא לפתחנו הרבה עסקות - אנחנו בוחנים כ-20 עסקאות בחודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully