וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק EBRD האירופי ישקיע 10 מיליון דולר ב-10% מהונה של ג'י.טי.סי אוקראינה

עומר שרביט

22.10.2006 / 16:17

הבנק השקיע ב-2005 כ-4.3 מיליארד יורו בפרויקטים באירופה



מודיעה על השקעה נרחבת באחת החברות הבנות שלה ועל ביטול השקעה שלה עצמה בפרויקטים לנדל"ן במזרח אירופה. הבנק האירופאי לפיתוח ובנייה - EBRD - ישקיע 10 מיליון דולר בחברה בת של ג'י.טי.סי פולין - ג'י.טי.סי אוקראינה. EBRD יקבל 10% מג'י.טי.סי אוקראינה בדרך של הקצאת מניות תמורת 10 מיליון דולר. החברה האם ג'י.טי.סי פולין הנסחרת בבורסה של וורשה ושנשלטת על ידי ג'י.טי.סי רה המקומית, תשקיע בהונה של החברה 90 מיליון דולר נוספים.



ג’י.טי.סי אוקראינה מאגדת את פעילות הנדל"ן של הקבוצה באוקראינה ואמורה ליצור שיתופי פעולה עם משקיעים מקומיים בעלי רקורד מוכח, המחזיקים בשטחים אטרקטיוויים בערים הגדולות. החברה בוחנת מספר פרויקטים פוטנציאלים העונים לקריטריונים הנ"ל בעיקר בתחום המשרדים.



EBRD הוקם ב-1991 ומעורב בפרויקטים ובהשקעות משותפות ב-28 מדינות במזרח אירופה. בין בעלי המניות בבנק כ-60 מדינות והאיחוד האירופי עצמו. ב-2005 השקיע הבנק כ-4.3 מיליארד יורו בכ-151 פרויקטים באזור.



כמו כן, הודיעה ג'י.טי.סי על השלמת בדיקת הנאותות לשני פרויקטים: האחד בקישינב מולדובה והשני בסופיה בולגריה, ובעקבות הבדיקה הוחלט לסגת מהפרויקטים. ג'י.טי.סי פולין מוחזקת בשיעור של כ-46% על ידי ג'י.טי.סי רה הנסחרת בתל אביב ונשלטת בעצמה על ידי קרדן אן וי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully